Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:53:48 GMT

برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌ در هفته وحدت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۳۱۷۶

برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌ در هفته وحدت

کرسی‌های نفحات‌القرآن در آستانه ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) در برخی از مساجد تهران و خارج از کشور برگزار می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در آستانه ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت، کرسی‌های نفحات‌القرآن در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی محل‌های برگزاری کرسی‌ها بدین شرح است:

کرسی تلاوت 294 نفحات‌القرآن دوشنبه 28 آبان‌ماه  با تلاوت سیدمحمد حسینی پور، قاری بین‌المللی کشورمان و با بیان تفسیر آیات توسط محمود نوروزی در مسجد خلیل‌الله واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبروی مترو جانبازان بعد از  اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

کرسی 295 نفحات‌القرآن سه‌شنبه 29 آبان‌ماه با تلاوت مسعود سیاف‌زاده قاری ممتاز کشورمان در  مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان شریعتی، خیابان زرگنده برگزار خواهد شد.

در ادامه این کرسی‌ها، کرسی 296 نفحات‌القرآن دوشنبه 3 آذر‌ماه هم‌زمان با شب میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) از اذان مغرب و عشا با تلاوت جعفر فردی قاری بین المللی و ممتاز کشورمان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در نعمت آباد، خ نور کوچه 23 برگزار خواهد شد.

کرسی 297 نفحات‌القرآن،  یکشنبه 4 آذرماه پس از نماز مغرب  عشاء با تلاوت شهاد زمانی و محمدرضا حاتمی در مسجد النبی(ص) واقع در میدان هفت حوض برگزار می‌شود.

همچنین کرسی تلاوت 298 نفحات‌القرآن 4 آذر‌ماه در موسسه امام سجاد (ع) واقع در سیدنی استرالیا با تلاوت  5 قاری، مصطفی طاهری، عبدالقادر علیزاده، تقی سعدی، مصطفی‌العشی و دکتر مرتضی صابری برگزار می‌شود.

پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق صفحه اینستاگرام nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار انجام می‌شود و قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

R1444/P1013149/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کرسی تلاوت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرسی تلاوت کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

وی با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان، ادامه داد: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد پیش بینی شده و انتظار است برنامه‌ها پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت در ۲۵ مدرسه استان، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به منظور دیدار از نمایشگاه هوا و فضا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد انقلابی است.

حجت الاسلام عبدی، تجلیل و تکریم از معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و فراگیران برتر سال، دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت اندیشه مطهر در قالب سخنرانی، فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی، اعزام ۴۰ نفر از معلمان برتر و بسیجی استان جهت دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌ها امسال از شنبه هشتم آغاز و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.

۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی، نیز در این نشست گفت: قریب به ۴۰ هزار شهید کشور معلم و دانش‌آموز هستند که از این تعداد ۱۲۰۰ شهید متعلق به استان مرکزی است.

رضا محمدگلی با اشاره به اینکه اکنون ۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند، گفت: اعزام معلمان نمونه و بسیجی محضر مقام معظم رهبری، اعزام ۴۰۰ نفر به اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از نمایشگاه هوا و فضا در تهران، انتخاب و تجلیل از ۱۰ معلم ماندگار، برگزاری همایش معلمان بسیجی، تجلیل از معلمان جهادگر در تیم پیشرفت مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است.

کد خبر 6087866

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود