Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:00:42 GMT

تصاویر ماهواره‌ای از ویرانی‌های آتش سوزی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۳۱۸۵

تصاویر ماهواره‌ای از ویرانی‌های آتش سوزی در کالیفرنیا

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آتش سوزی در شمال ایالت کالیفرنیا باعث با خاک یکسان شهرهای پارادایس و مالیبو شده است.

تصاویر ماهواره‌ای تصاویر ویرانی‌های این آتش سوزی گسترده را ثبت کرده‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید: آتشی که به فرشته مرگ مردم کالیفرنیا تبدیل شده است + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   حریق در آمریکا + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی

گردان عملیات فضایی نیروی هوایی کره جنوبی و «نیرو‌های هوا-فضای آمریکا کره جنوبی» برای برگزاری این رزمایش به عنوان بخشی از آموزش پرواز کره (KFT)، یک رزمایش بزرگ سالانه نیروی هوایی، تیمی یکپارچه تشکیل دادند.

این نخستین بار بود که یک تیم عملیات فضایی یکپارچه در KFT در رزمایشی دو هفته‌ای که از ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در یک پایگاه هوایی در گونسان واقع در ۱۷۸ کیلومتری جنوب سئول آغاز شده است، شرکت کردند.

در این رزمایش، نیرو‌های دو کشور سناریو‌هایی را برای جلوگیری از اختلال ارتباطی ماهواره‌ای و افزایش دقت سیستم‌های موقعیت یاب در برابر تهدیدات احتمالی از سوی کره شمالی شبیه سازی کردند.

به گفته نیروی هوایی کره جنوبی، آنها با استفاده از داده‌های ماهواره‌های نظامی آمریکا، مختصات حملات مختل کننده سیگنال و اطلاعات مربوطه را با نیرو‌های دو کشور به اشتراک گذاشتند و این به جنگنده‌های کره جنوبی و آمریکا این امکان را داد که مبدا این حملات را هدف قرار دهند.

این تیم همچنین درباره راه‌های به‌کارگیری ماهواره‌های شناسایی کره جنوبی در ماموریت‌ها و عملیات‌های واقعی مذاکره کردند.

کره جنوبی اولین ماهواره شناسایی نظامی خود را ماه دسامبر سال گذشته میلادی (آذر-دی) و دومی را اوایل ماه جاری میلادی (فروردین) در مدار زمین قرار داد. این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ پنج ماهواره را برای نظارت بهتر بر کره شمالی بر مدار قرار دهد.

«گردان عملیات فضایی» دسامبر ۲۰۲۲ به عنوان واحدی یکپارچه برای انجام عملیات‌های فضایی و شناسایی بر علیه توانایی‌های فضایی رو به تحول پیونگ یانگ ایجاد شد.

همچنین، «نیرو‌های هوا-فضای آمریکا کره جنوبی» وظیفه هماهنگی عملیات‌های فضایی، هشدار موشکی و ارتباطات ماهواره‌ای برای مقابله با تهدیدات موشکی و هسته‌ای کره شمالی را بر عهده دارد.

کره شمالی ماه نوامبر سال گذشته میلادی (آبان- آذر) ماهواره جاسوسی خود را به فضا پرتاب کرد و وعده داد که در سال جاری میلادی سه ماهواره دیگر را به فضا بفرستد. ارتش کره جنوبی مقدمات کره شمالی برای پرتاب دومین ماهواره خود را به دقت زیر نظر دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • تصاویر ماهواره‌ای از رادار پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • مدل‌های آب‌وهوایی تغییر مکان ماهواره‌ها را هم پیش‌بینی می‌کنند