Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کارگرقنادی وقتی دریافت نامزدش به رابطه پنهانی او با یک زن پی برده دست به جنایتی فجیع زد.

مرد خیانتکار برای مخفی کردن این ارتباط شیطانی نامزدش را کشت و جسدش را با همدستی آن زن به آتش کشید.

رسیدگی به این پرونده از 21 آبان امسال به‌دنبال مراجعه پدر یک دختر جوان به کلانتری 41 خرمدشت شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به افسر پرونده گفت: روز گذشته دخترم که دانشجوی علوم غذایی است ساعت 8صبح خانه را به مقصد دانشگاه ترک کرد ودیگر از او خبری نداریم.

نامزد دختر جوان که از چند ماه قبل با او اختلاف پیدا کرده بود به‌عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت اما او با اظهار بی‌اطلاعی از نامزدش گفت: اختلاف ما موضوع مهمی نبود و بین همه زوج‌ها پیش می‌آید.

در تحقیقات بعدی مشخص شد این دختر 24 ساله روز مورد نظر به دانشگاه نرفته است. بنابراین در حالی که هیچ اثری از سرنوشت وی نبود مأموران پلیس جسد ناشناس یک زن را در جاده آتشگاه کشف کردند. براساس مشخصاتی که خانواده دختر جوان به تیم تجسس آگاهی داده بودند مشخص شد که این جسد متعلق به همین دختر جوان است. خیلی زود بقایای جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با رد آخرین تماس‌های خط تلفن همراه مقتول دریافتند آخرین تماس‌های او در محدوده حصارک کرج و نزدیکی محل کار نامزد دختر جوان برقرار شده است.

از طرفی با بررسی دوربین‌های حوالی آتشگاه، پلیس به یک خودروی206 ظنین شد که شماره پلاک آن مشخص نبود اما در ادامه دریافتند خودرو متعلق به نامزد دختر جوان است. این بار وی به‌عنوان متهم بازداشت شد و در نخستین بازجویی‌ها منکر این جنایت شد اما درادامه بازجویی‌ها سرانجام پرده از راز جنایتش برداشت.

او در اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود گفت: من با زنی که 10 سال از خودم بزرگتر بود رابطه داشتم. از وقتی نامزدم به رابطه من پی برده بود می‌ترسیدم که از من جدا شود. روز حادثه حوالی حصارک با او قرار گذاشتم و سوارش کردم، بعد فرانک زنی که با او رابطه داشتم به آنجا آمد. آنها با دیدن یکدیگر درگیر شدند و نامزدم شروع به داد و فریاد کرد. من دستم را جلوی دهانش گرفتم و با ‌بندی که همراه داشتم او را خفه کردم. بعد جسد را به جاده آتشگاه بردیم و برای اینکه راز این جنایت مخفی بماند جسد را به آتش کشیدیم وفرار کردیم.

با اعتراف‌های تکان دهنده مرد جنایتکار، مأموران فرانک را نیز به اتهام همدستی با او دستگیر کردند و هر دو متهم تا تکمیل تحقیقات بازداشت شدند و پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان

به گزارش روابط عمومی _ دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت نشدن شرایط نگهداری استاندارد مواد غذایی از سوی متصدیان تهیه و توزیع مواد غذایی، می‌تواند سلامت شهروندان با خطر مواجه کند.
 وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی بدون اجرای نظارت‌های دقیق بهداشتی و اموزش شیوه نامه‌ها به صاحبان و کارکنان مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی امکان پذیر نمیباشد.
 دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه امسال با روند رو به رشد استفاده از تجهیزات به روز و دقیق در سنجش بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط کار در رستورانها، قنادی‌ها و مراکز تهیه آش و حلیم ماه مبارک رمضان روبرو هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه کارشناسان متعهد بهداشت محیط که در روز‌های نوروز و ماه مبارک در قالب طرح سلامت نوروزی در حراست از حوزه سلامت عمومی نقشی ارزنده ایفا مینمایند تقدیر و قدردانی میکنم.
  
دکتر غزنوی همچنین از مرکز جامع سلامت، پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی عمار یاسر در حاشیه شهر زاهدان و بیمارستان بوعلی در هفتمین روز از سال جدید بازدید کرد و ضمن خدا قوت و بازدید از این مرکز با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چگونه بر حسادت در رابطه با همسرمان غلبه یابیم؟
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان