Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلواکی کار آسانی برابر دنور نداشت.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال حرفه ای آمریکا، NBA، دو تیم میلواکی باکس و دنور ناگتس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 104 بر 98 به سود میلواکی به پایان رسید.

گزارش بازی

در کوارتر اول این دیدار دنور با نتیجه 29 بر 25 توانست از حریف خود پیشی بگیرد و 4 امتیاز پیش بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنور این برتری خود را در کوارتر دوم نیز افزایش داد و موفق شد که با نتیجه 27 بر 21 این بازی  را با اختلاف 6 امتیاز ببرد و در مجموع 56 بر 46 از حریف خود پیش باشد.

کوارتر سوم بازی با کامبک تماشایی میلواکی همراه بود و آن ها موفق شدند که با نتیجه 32 بر 21 پیروز شوند و نتیجه 78-77 به سود آن ها شود.

کوارتر چهارم نیز با نتیجه 26 بر 21 به سود باکس به پایان رسید تا در مجموع میلواکی با نتیجه 104 بر 98 پیروز این میدان شود.

آمار بازی تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس دنور ناگتس جوکیچ 20 میلسپ 9 ماری 9 میلواکی باکس آنتتوکومپو 29 آنتتوکومپو 12 آنتتوکومپو 6

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • پیروزی مینه سوتا مقابل فینیکس در بازی نخست پلی‌آف لیگ NBA