Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.
به همین منظور هشتمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع جایگاه جرم سیاسی درنظام حقوقی ایران(بعد از انقلاب) با همکاری گروه فقه و حقوق پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیش‌نشست علمی، حجج‌الاسلام علی محمدی جورکویه و غلامرضا پیوندی اعضای هیئت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.
 پیش‌نشست علمی جایگاه جرم سیاسی درنظام حقوقی ایران(بعد از انقلاب)، روز چهارشنبه، 30 آبان‌ماه از ساعت 08:00 تا 10:00 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.
همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا فرهنگ و اندیشه انقلاب سیاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بیانیه دادند
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • کتابخانه شخصی مرحوم کریم مجتهدی در اتاق کارش دایر شد
  • نشست «نزدیک قله؛ نگاهی به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود