Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-صبح امروز سه فراکسیون مجلس شورای اسلامی با حضور علی لاریجانی جلسه‌ای را برگزار کردند.

 علیرضا سلیمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست صبح امروز سه فراکسیون سیاسی مجلس با رئیس درباره جزئیات آن اظهار کرد: محور نخست این جلسه درباره تحولات منطقه‌ای و مسئله فلسطین و همچنین تحولات برخی از کشورها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبحث بعدی احیای کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین بود که مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مهمترین بحث این جلسه تعیین اولویت‌های مجلس در وضع فعلی کشور بود.

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره این جلسه گفت: آقای لاریجانی به نمایندگان حاضر در جلسه تاکید کرده از ذکر جزئیات جلسه مشترک خودداری کنند.

وی ادامه داد: همه مشکلاتی که کشور امروز با آن دست به گریبان است در این جلسه مطرح شده است. مسئله تحریم‌ها نیز در این نشست مطرح شده است تا اولویت‌های کشور را در وضع فعلی به خوبی مشخص و روشن کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین در تشریح اهداف این نشست بیان کرد: برگزاری این قبیل جلسات سبب همگرایی بین نمایندگان شده چراکه عموما در این قبیل نشست‌ها مسائلی مطرح می‌شود که امکان طرح آن‌ها نیز در جلسات غیر علنی نیز وجود ندارد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • معمای بنزین در ایران
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور