Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:29:07 GMT

24 هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۳۴۶۲

24 هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه کشف شد

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: 24 هزار لیتر سوخت قاچاق از پارکینگ شهرداری شهرستان میانه کشف شد.

سیداحد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان سوخت قاچاق در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی پلیس آگاهی میانه کشف و پرونده آن پس از بررسی برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این میزان سوخت به ارزش حدود یک میلیارد و 350 میلیون ریال داخل یک کانتینر جاسازی شده بود.
یوزباشی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و 189 پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی وارد و یک هزار و 229 پرونده مختومه شده است.
8023/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سوخت قاچاق آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سوخت در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق سوخت گازوئیل به میزان پنج هزار و ۱۲۰ لیتر، به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز گلوگاه هفده شهریور تعزیرات حکومتی تایباد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و محتویات پرونده و با احراز تخلف، علاوه بر ضبط محموله کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   او ادامه داد: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی در بازرسی از خودرو‌های عبوری، محموله را از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان
  • کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان توقیف شد
  • توقیف کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تایباد