Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه واشنگتن پست روز گذشته (دوشنبه) فاش کرد که «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 2017 از یک سرور ایمیل شخصی برای ارسال صدها پیام های کاری استفاده کرده است.

واشنگتن پست نوشت: کاخ سفید یک تحقیقات بر روی ایمیل های ایوانکا ترامپ انجام داده است و این تحقیقات نشان داد که او در سال 2017 بارها از یک سرور ایمیل شخصی برای امور کاری استفاده کرده که در بیشتر موارد هم قوانین دولتی را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر جنجالی پس از آن فاش شد که یک گروه دیده بان به نام «امریکن اورسایت» خواستار بررسی ایمیل های خانواده ترامپ شد. بر اساس ایمیل هایی که بوسیله این گروه دیده بان منتشر شد، ایوانکا ترامپ از ایمیل شخصی خود برای ارسال پیام به مقامات کابینه، مشاوران کاخ سفید و دستیارانش استفاده کرده است.

آستین اورز، رئیس گروه امریکن اورسایت در بیانیه ای اعلام کرد: خانواده رئیس جمهور فراتر از قانون نیست و تعدادی پرسش جدی وجود دارد که کنگره باید به سرعت پاسخ آنها را بیابد. اینکه آیا ایوانکا ترامپ اطلاعات طبقه بندی شده را از یک سرور ایمیل شخصی ارسال می کرده است؟

کاخ سفید تاکنون به این مسئله واکنشی نشان نداده است.

«پیتر میریجانیان»، سخنگوی مشاور حقوقی ایوانکا ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد: هیچکدام از این ایمیل ها حاوی اطلاعات طبقه بندی شده نبوده است. همانند بیشتر مردم که پیش از ورود به عرصه دولتی یک سرور ایمیل شخصی داشته اند، خانم ترامپ هم همینطور بوده است. زمانی که وارد دولت شد به او یک سرور ایمیل دولتی برای امور کاری دادند. تا زمانی که کاخ سفید راهنمایی های لازم را درباره این ایمیل کاری به او ارائه دهد، خانم ترامپ گاهی از سرور ایمیل شخصی برای امور مربوط به خانواده اش استفاده کرده است.

اما استفاده دختر ترامپ از سرور ایمیل شخصی برای امور کاری، بسیاری از مردم و حتی مشاوران کاخ سفید را به یاد «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا می اندازد و بسیاری از آنها این دو نفر را با یکدیگر مقایسه کردند. کلینتون در دوران خدمت به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا از یک سرور ایمیل شخصی برای امور کاری استفاده کرده بود و بارها از سوی ترامپ و دیگر جمهوری خواهان مورد انتقاد قرار گرفت. دونالد ترامپ حتی بارها کلینتون را به دلیل استفاده از این سرور ایمیل شخصی «هیلاری شیاد» خطاب کرده بود.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!

به گزارش همشهری آنلاین، مثلا موقع بنزین زدن یکی از همین کارکنان جایگاه اصرار می‌کند که خودش برایتان بنزین بزند، یا درخواست می‌کند که کارت بانکی‌تان را به او بدهید تا پول بنزین را حساب کند و از همه شایع‌تر اینکه بخواهد به اصرار اکتان و محصولات مربوط به بنزین به شما بفروشد. البته این ترفندها دیگر لو رفته و بیشتر مردم از آن آگاهند. اما در تازه‌ترین اقدام، این افراد با جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت، بنزین موجود در کارت‌ها را خالی می‌کنند.

موضوع از این قرار است که مثلا شما حال و حوصله از ماشین پیاده شدن و بنزین زدن را ندارید و در نتیجه موقع سوخت‌گیری از خودرو پیاده نمی‌شوید و متصدی جایگاه هم از این فرصت استفاده می‌کند و کارت سوخت را از شما می‌گیرد و پس از سوخت‌گیری کارت را به شما تحویل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کارت سوخت در بازار سیاه حواس جمع به پمپ بنزین بروید

تا این قسمت از ماجرا همه‌چیز عادی به‌نظر می‌رسد، اما وقتی برای سوخت‌گیری بعدی مراجعه می‌کنید، با کارت سوخته مواجه می‌شوید و تا بخواهید برای گرفتن کارت سوخت المثنی اقدام کنید و این کارت به دستتان برسد، امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد و هرماه بدون اینکه شما خبردار شوید کارتتان را خالی می‌کنند.

برای همین است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بارها تأکید کرده که باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنید و با رعایت نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خودتان استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی به دیگران جدا خودداری کنید.

ضمن اینکه هر تخلفی که در جایگاه‌های سوخت دیدید را از طریق تماس با شماره۰۹۶۲۷ گزارش دهید که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع‌رسانی شود تا دیگران گول این کلاهبرداران را نخورند.

کد خبر 849397 برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) خبر مهم سهمیه بنزین سوخت - بنزین (پمپ بنزین)

دیگر خبرها

  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم