Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@07:30:19 GMT

بسیج؛ نیروی فرهنگی و تمام عیار ‌جامعه دینی ‌

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۳۷۴۱

بسیج؛ نیروی فرهنگی و تمام عیار ‌جامعه دینی ‌

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان شامگاه دوشنبه 28 آبان‌ماه در دیدار با جمعی از بسیجیان نخبه چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: هفته بسیج روایتگر یک مجموعه، جوشش و خروش نشات گرفته از انگیزه ایمانی است.
وی افزود: بسیج نشانگر یک مجموعه به هم پیوسته از انسان‌های پرانگیزه، مومن، متعهد، مقاوم و ایستاده بر هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: بسیجیان با لبیک به بنیانگذار این شجره طیبه به ایشان گفته‌اند که هدف شمارا شنیده و راهشان را درک کرده و دست به دست پیام بسیج را منتقل کردند تا به دست ما برسد.
حجت الاسلام نکونام بیان کرد: امروزه جوانان در کنار پدارن خود که تربیت شده از نسل امام هستند یک مجموعه ایستاده، به هم‌‎پیوسته و متحد شکل داده‌ و چهل سالگی انقلاب که یک حرکت نورانی بسیجی و راه روشن است را جشن می‌‍‌گیرند.
وی در ادامه بیان کرد: دشمن بارها برای بسیج و انقلاب خواب آشفته دیده اما به فضل پروردگار خواب‌هایش تعبیر نشده چراکه در وجود امام و شهیدانش اخلاصی وجود داشت که هیچگاه توان خاموش کردن آن نور به دست دشمن امکان‌پذیر نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دشمنان سعی بر خاموش کردن نور خدایی امام و شهیدان جان باخته در رکاب ایشان را دارند اما هنگامی که خداوند مسیری را هدایت کند، سنگ‌اندازی دشمنان بیهوده است.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: ماندگاری بسیج به دلیل شکل گرفتن از یک اخلاص تمام عیار است و بسیجیان با پیوستن به این اخلاص مورد لطف و عنایت پروردگار نیز قرار گرفته‌اند.
وی بیان کرد: تا کنون از سوی دشمنان کارها و سمپاشی‌هایی علیه تمامیت بسیج و انقلاب صورت گرفته و هموراه سعی بر دلسرد کردن مردم از این نهاد نورانی را داشتند اما هرچه بیشتر تلاش کردند، دلداگی مردم نسبت به بسیج بیشتر شد و بیش از هر زمانی دل‌های خود را در گرو این شجره طیبه سپردند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: سبک زندگی خدایی داشتن، طاغوت ستیزی، کفرستیزی، سازندگی یک جامعه علوی و مهدوی، متحد کردن جهان اسلام و بشریت علیه کفر و استکبار، برافراشته شدن پرچم مهدویت از محتواهای بسیج است و این حقیقتی است که موجب پیوند دلداگان این نهاد نورانی می‌شود.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: اگر یک بسیجی راهی غیر از راه انبیاء، امام و ولایت انتخاب کند در دام شیطان افتاده است و سرمایه خود را از دست می‌دهد چراکه بسیج نشانه مقاومت، ایستادگی و پایمردی است.
وی در ادامه بیان کرد: لازم است که جایگاه و حقیقت بسیج بیش از هر زمان دیگر معرفی شود و به دنیا نشان داده شود که 40 سال با اقتدار در عرصه سازندگی، اخلاق، ایمان، تقوا، ایستادگی و رشد و بالندگی حرکت کردیم و به پایه‌های انقلاب استحکام بخشیدیم.
حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: بسیج تنها یک نیروی آماده نظامی نیست بلکه به عنوان یک نیروی فرهنگی و تمام عیار سازنده جامعه دینی است و در هر زمانی که دولتمردان، کشور و انقلاب نیاز داشته‌اند حضور خود را اعلام کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند، فتنه‌ای باشد خنثی و اگر توطئه‌ای باشد سرکوب خواهد کرد.
وی یکی دیگر از وظایف تاثیرگذار بسیج را محرومیت‌‎زدایی از لحاظ فکری، اجتماعی و عمرانی دانست و گفت: بسیج به عنوان یک نیروی آماده، پیش‌برنده حرکت انقلاب اسلامی است لازم است که بسیج و ظرفیت آن در مقابل دیدگان جهانیان و کسانی که خواب آشفته می‌دیدند به منظر گذاشته شود.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به سنگ‌اندازی برخی افرادی ضعیف در داخل کشور، تصریح کرد: در مورد این افراد سازش معنا ندارد و بسیج موظف است که اگر کسی چه در مجموعه خود و چه در بیرون از این مجموعه، هدایت نشده و در چرخه انقلاب منافقانه عمل ‌کند دست رد به سینه‌اش بخورد چرا که بسیج اهل بصریت و بینش است.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۶۴۹ هزار

کد خبر 846322 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها