Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عادل فردوسی‌پور در کوتاه‌ترین برنامه نود تاریخ به انتقاد از نحوه برخورد مربی تیم ملی با اصحاب رسانه و بیانیه فدراسیون فوتبال پرداخت.

 برنامه نود دوشنبه شب(بیست و هشتم مهرماه) از ساعت ۲۲:۲۳ آغاز شد که گزارشی از اردوی تیم ملی ایران، گفت‌وگوی ضبط شده با کارلوس کی‌روش و شاگردان او، دیدار تیم‌های سایپا- ماشین‌سازی و همچنین پرسپولیس- پیکان، مسابقه تدارکاتی تیم ملی برابر ترینییداد و توباگو، برخورد اوسیانو کروز با خبرنگاری که قصد پرسش سوال از لوپز داشت، نحوه بلیت فروشی اینترنتی و … ازجمله بخش‌های این برنامه ۵۰ دقیقه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردوسی‌پور در ابتدای برنامه اعلام کرد به دلیل اینکه دیدار حساس تیم‌های ملی آلمان و هلند در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ پخش خواهد شد، برنامه نود امشب کمتر از ۵۰ دقیقه است و به همین علت نظرسنجی هم برگزار نمی‌شود.

فردوسی‌پور به حواشی یک هفته اخیر پیرامون تیم ملی ایران و برخورد اوسیانو کروز با خبرنگاری که قصد پرسیدن سوال از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بانان تیم ملی داشت، اشاره کرد و گفت: خارج از تمام مسائل، بهتر بود فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای که پیرامون این اتفاق داد، عذرخواهی می‌کرد یا اگر قصد انجام این کار را نداشت، حداقل از برخورد مربی تیم ملی با خبرنگار ابراز تاسف می‌کرد ولی متاسفانه هیچ یک از این کارها را انجام نداد؛ تیم ملی به رسانه و رسانه به تیم ملی نیاز دارد؛ جو جالبی درآستانه جام ملت‌های آسیا نیست؛ همه ما تیم ملی این کشور را دوست داریم؛ حتی آنهایی که خواه یا ناخواه برابر تیم ملی قرار گرفتند؛ تیم ملی کشور و مملکتمان است و به آن امیدوار هستیم؛ باید همه دست به دست هم دهیم تا این جو را بهتر کنیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی

بازتاب عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی و شوخی‌های مجازی .

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...