Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام یخچالی در حاشیه تمرینات تیم ملی بسکتبال با تأکید بر اینکه دیدارهای آتی این تیم در انتخابی جام‌جهانی در روند کسب سهمیه کاملاً تأثیرگذار است، گفت: چند روزی است که تمرینات تیم ملی آغاز شده و خوشبختانه همه بازیکنان با انگیزه و آمادگی کامل پیگیر کارهای آماده‌سازی هستند. همه ما تا پیش از آغاز اردو درگیر مسابقات باشگاهی بودیم و حالا در جریان اردوی تیم ملی باید به هماهنگی بیشتر دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اخیر این هماهنگی مورد نیاز تا حدی حاصل شده است اما با توجه به فرصتی که داریم، می‌توانیم شرایط را به مراتب بهتر کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال با یادآوری اینکه این تیم پیش از حضور در پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام‌جهانی، برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی برابر قطر خواهد بود، افزود: این دو بازی قطعاً در کسب آمادگی و هماهنگی بیشتر میان اردونشینان تأثیر زیادی خواهد داشت. هدفمان این است در نهایت بتوانیم نتیجه‌ای درخور شأن بسکتبال ایران کسب کنیم اگرچه واقعاً شرایط سختی داریم بخصوص اینکه هر یک از بازیکنان تأثیرگذار هر یک به دلایلی غایب هستند؛ همین موضوع شرایط را برای سخت‌تر کرده است.

یخچالی با تأکید بر اینکه سایر بازیکنان چیزی کمتر از آنها ندارند، یادآور شد: اینها جزو بازیکنانی هستند که در لیگ خوب کار کرده‌اند؛ با همه توان می‌رویم تا نتایج خوبی بگیریم. البته اینکه در جریان مسابقات باشگاهی وارد اردوی تیم ملی شدیم و باید دو دیدار تعیین‌کننده هم برگزار کنیم، شرایط را کمی پیچیده‌تر کرده است. زمان ما خیلی زیاد نیست اما قطعاً دو بازی تدارکاتی پیش‌رو می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: هماهنگی تیمی فاکتور مهمی است. امید زیادی داریم بتوانیم در همین چند روز تمرین به این موضوع به اندازه‌ای که بتوانیم از دیدارهایمان نتیجه بگیریم، دست پیدا کنیم.

یخچالی با اشاره به دیدارهای پیش رو برابر استرالیا و فیلیپین گفت: شرایط بسکتبال استرالیا برای همه مشخص است. استرالیا از تیم های برتر دنیا است اما مقابل این تیم از پیش بازنده نیستیم. دیدار برگشت مقابل فیلیپین هم در شرایطی متفاوت از دیدار رفت برگزار می‌شود. برخی از بازیکنان فیلیپین در دیدار رفت که به میزبانی ما برگزار شد، به دلیل درگیری‌هایی که مقابل استرالیا داشتند، غایب بودند اما آنها برای دیدار برگشت در ترکیب تیمشان حضور خواهند داشت. این در حالی است که ما بعضی از بازیکنانی که قبلاً در اختیار داشتیم را نداریم؛ همین موضوع کار را برای ما پیچیده‌تر کرده است بخصوص اینکه فیلیپینی‌ها تماشاگران پیگیری هم دارند اما می‌رویم که نتیجه بگیریم.

کد خبر 4463364 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنام یخچالی تیم ملی بسکتبال رقابتهای انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان کشورمان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.   در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.   در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز،۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.   مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران به صورت ۳ پیروزی از ۵ مسابقه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد