Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: لیگ ملت های اروپا شب گذشته هم برگزار شد.

تیم ملی هلند از شکست مقابل آلمان، تساوی 2 - 2 ساخت و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا راه یافت.

در این بازی گروه اول لیگ A در ورزشگاه «ولتینگز آره‌نا» ابتدا آلمان میزبان توسط ورنر در دقیقه 9 و سانه در دقیقه 20 به گل رسید، اما هلند با تعویض‌های طلایی کومان در 10 دقیقه پایانی به بازی برگشت و توسط پرومس در دقیقه 85 و فن‌دایک در دقیقه 1+90 به گل رسید تا با تساوی به خاطر تفاضل گل بهتر در دیدار رودررو مقابل فرانسه به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب در پایان بازی‌های گروه اول لیگ A، هلند هفت امتیازی بالاتر از فرانسه هم‌امتیازش صعود کرد و آلمان دو امتیازی به عنوان تیم سقوط‌کننده گروه به لیگ B به کارش پایان داد.

براساس این گزارش و در سایر بازی‌ها در گروه اول لیگ B، جمهوری چک با برتری یک بر صفر مقابل اسلواکی باعث سقوط Fall رقیبش به لیگ C شد. نبرد دانمارک و جمهوری ایرلند در گروه چهارم لیگ B با تساوی بدون گل به پایان رسید. در گروه سوم لیگ C، بلغارستان مقابل اسلوونی به تساوی یک - یک رسید و نروژ 2 بر صفر در خانه قبرس پیروز شد.

دوشنبه شب همچنین در گروه اول لیگ D، آندورا و لتونی به تساوی بدون گل رسیدند و گرجستان 2 بریک از سد قزاقستان گذشت. در گروه چهارم همین سطح، مقدونیه 4 بر صفر جبل‌الطارق را شکست داد و لیختن‌اشتاین و ارمنستان به تساوی 2 - 2 بسنده کردند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات کودک ۲۰ ماهه زاهدانی در سطل آب غرق شد!+ تصویر مامور FBI: سردار سلیمانی قوی‌ترین ژنرال خاورمیانه ! / او با ماشین شخصی اش از تهران تا فلسطین می رود! + فیلم سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم انتقاد زننده کارشناس آشپزی به خانمی در مسابقه «دستپخت»! + فیلم آواز خوانی دختر 19 ساله هنگام جراحی مغز اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران توبه دزد تازه کار تهران در اولین دستگیری توسط پلیس!+ فیلم زندگی فقیرانه در عین پولداری / درخواست طلاق به خاطر خسیس بودن شوهر + عکس لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط Fall گرجستان تساوی بدون گل سقوط اروپا طلایی ناکامی عکس فیلم فضای مجازی ساعت دختر صدام حسین ایران ازدواج پاکستان همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

قهرمان پنج دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا هم قهرمانی این رقابت‌ها را از دست داد، هم جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی 5-5 پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان