Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خوروبیابانک گفت: هم اکنون تعداد حامیان در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد به 741 نفر رسیده است.
محمود جلالی افزود: از ابتدای امسال تا کنون خیران بیش از یک میلیارد و 150 میلیون ریال به حساب کودکان یتیم و محسنین این نهاد واریز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد ایتام و محسنین شهرستان را 284 نفر عنوان کردو گفت: 567 خانوار شامل هزارو 29 نفر تحت حمایت کمیته امداد خوروبیابانک هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خوروبیابانک ایتام محسنین خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا البرزی گفت: در ماه مبارک رمضان ۹ هزار و ۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند و حمایت بیش از هشت هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفتند. در این طرح یک حامی می‌تواند حمایت یک یا چند فرزند را بر عهده گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ فرزند یتیم بدون حامی نداریم، مطرح کرد: بیش از ۴۱ هزار حامی حمایت یک هزار و ۷۲۰ یتیم و ۶ هزار و ۳۱۰ فرزند محسنین را در البرز بر عهده دارند. امسال ثبت نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اظهار کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب و توسط خود حامیان به حساب فرزندان اکرام و ۸۰۰ هزار تومان به حساب فرزندان محسنین واریز می‌شود.

البرزی یادآور شد: مردم در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد شهرهای استان، ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 6078492

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • همه کودکان یتیم البرز حامی دارند
  • جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب
  • حمایت ۱۶۵۶ حامی از فرزندان ایتام و محسنین فریدونکناری
  • بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • جذب حامی برای ۶۲۵ تن از فرزندان ایتام و محسنین در قشم
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان