Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - جایزه بهترین فیلم بخش داستانی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان 2018 به فیلم «من ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج رسید.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان که شامگاه دوشنبه 28 آبان 1397 با حضور امیرمسعود میری سرکنسول ایران، جان کارلو جیوگتی نماینده هیات دولت ایتالیا در امور ورزش، هنرمندان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد فیلم «من ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی احمد نجفی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم با بازی علیرضا حیدری قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک، ماجرای یک کشتی گیر ایرانی را روایت می‌کند.
جایزه این فیلم از سوی فرانکو اسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (ficts) به سیدمجتبی علوی دبیر جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران اهدا شد.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی(FICTS) است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سازمان صدا و سیما و شبکه ورزش برگزار می‌شود.
این رویداد در ایران به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم‌های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی را برعهده دارد.
مقر فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا است که بیش از 116 کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو مناطق 16 گانه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی است.
فراهنگ**9246** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما فيلم ورزشي من ايراني ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»