Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی روستای محروم کلاته کلوخ گناباد ظرف یک ماه آینده ساماندهی می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، خبرگزاری تسنیم خراسان‌رضوی در مطلبی با عنوان «کلاته کلوخ گناباد؛ اینجا محرومیت موج می‌زند» به این مطلب پرداخت که روستای «کلاته کلوخ» در فاصله 25 کیلومتری گناباد یکی از روستاهای محروم است و هنوز خبری از قیرهای رایگان روستاها و یا دیگر امکانات زیاد به آن نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روستا که مردمان آن با مشکلات زیادی در حوزه کشاورزی و مسکن روستایی و از همه مهمتر اشتغال دست به گریبان بودند نیازمند توجه جدی مسئولان است و اینک حامد قربانی؛ فرماندار گناباد در نخستین هفته‌های حضور خود در این شهرستان مسئولان را به بازدید از این روستا برد تا بتواند گوشه‌ای از محرومیت این روستا را تقلیل دهند.

خراسان‌رضوی|طلای سرخ گناباد در جیب دلالان رنگ می‌بازدخراسان‌رضوی|پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ پروژه روشنایی ورودی شهرستان گناباد کلید می‌خورد

قربانی در نخستین بازدید خود از روستاهای این شهرستان  جهت بررسی مشکلات و تنگناها به همراه جمعی از مسئولین ادارات جهاد کشاورزی، مخابرات، کمیته امداد، تعاون، آب و فاضلاب روستائی، بهزیستی و بنیاد مسکن به روستای محروم کلاته کلوخ رفت و ضمن دیدار با مردم این روستا دستورات لازم را صادر کرد.

وی خطاب به مسئولان نیز اظهار داشت: 28 آذرماه مجدد به این روستا خواهیم آمد و همه شما باید اقدامات انجام گرفته در این روستا را گزارش داده و باید تغییرات محسوس دیده شود.

فرماندار گناباد همچنین خطاب به مردم این روستا ادامه داد: به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان، از همه شما مردم ساکن در این روستای محروم به خاطر کمبودها عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دیشب مسیر روستای نوده زیرکوه در اثر شکسته شدن بند خاکی روستا، به زیر سیلاب رفت و تمام مسیر‌های ارتباطی این روستا بسته شده است.


دیشب روستای نوده از جمعیت خالی شد تا مخاطرات شکسته شدن بند خاکی، جان کسی را تهدید نکند، اما دانش آموزان این روستا به دلیل نبود اطلاع رسانی کافی از وضعیت بارش ها، به مکانی نزدیک به محل کنکورشان منتقل نشدند و صبح امروز هم به دلیل خرابی مسیر‌ها و ادامه سیلاب، از رفتن به جلسه کنکور بازماندند.

                                                              کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تعدادی هم موفق به عبور از سیلاب شدند، اما مسئولان برگزاری کنکور به دلیل دیر رسیدن به محل کنکور، آنها را در سالن امتحانات جا ندادند.


اتفاقاتی که سبب شد مادرانشان امروز با چشمان گریان به فرزندان شان که یکسال است بی امان برای کنکور می‌خوانند، بنگرند.

                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مادران می‌گویند اگر دیشب اطلاع رسانی درستی به ما می‌شد فرزندان مان را به منزل اقوام مان در شهر حاجی آباد می‌بردیم تا امروز صبح بدون دغدغه به محل کنکور بروند.

                                                              کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


هواشناسی خراسان جنوبی هم با استناد به نقشه‌های هواشناسی جهانی، برای دو روز گذشته هشدار نارنجی صادر کرده بود.


اما دیشب در خراسان جنوبی و در شهرستان زیرکوه، به دلیل حج بارش‌ها هشدار از قرمز هم گذشت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی