Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در رقابت های نین جوتسو بوجینکان قهرمانی مردان کشور که به میزبانی قزوین برگزار شده است نینجا کاران گیلانی در ۲استایل اوپن کمیته و بیکن جوتسو و در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند.

بر این اساس در استایل اوپن کمیته در رده سنی نوجوانان و در وزن ۶۰ - کیلوگرم امیرحسین سرپرست مقام قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۵+ کیلوگرم مهدی آذری به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت و‌در وزن ۵۰- کیلوگرم عباس رجبی دیگر ورزشکار گیلانی مقام سوم را به خواد اختصاص داد.

در رقابت های رده سنی جوانان نیز، احمدعلی پورقدیری در وزن ۸۵+ کیلوگرم مقام سوم کشور را تصاحب کرد.

همچنین در رقابت های رده سنی پیشکسوتان، امیر جعفرزاده در وزن ۸۵+ کیلوگرم مقام قهرمانی و در وزن ۸۵- کیلوگرم محمدابراهیم سجودی عنوان نایب قهرمانی کشور را تصاحب کردند‌.

در رقابت های استایل بیکن جوتسو در رده سنی نوجوانان ، شاهین سجودی عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد ، امیرعلی موسوی مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و مهدی آذری مقام سوم‌کشور را کسب کرد.

در رده سنی جوانان نیز احمد نظری از گیلان توانست مقام سوم را کسب و‌مدال برنز این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

همچنین در رده سنی پیشکسوتان ، امیر جعفرزاده به مقام قهرمانی رسید و محمدابراهیم سجودی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

تیم قهرمانی نین جوتسو بوجینکان استان گیلان به سر پرستی سن سی محمد پور قدیری و تحت نظارت مسئول سبک در استان شی دو شی کاظم یزدانی است.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش ورزشکاران گیلانی در مسابقات نین جوتسو بوجینکان قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد