Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از ثبت یک ناکامی دیگر در کارنامه کاری‌اش در سال ۲۰۱۸، گفت در گذشته وضعیتی بدتر از شرایط فعلی را در اردوی ژرمن‌ها تجربه کرده است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی آلمان که سقوطش از دسته اول لیگ ملت‌های اروپا پیش از این قطعی شده بود، در آخرین بازی‌اش در این رقابت‌ها که می‌توانست فرصتی برای اعاده حیثیت باشد هم یک نتیجه ضعیف دیگر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژرمن‌ها در حالی که تا دقیقه 85 با نتیجه 2 بر صفر از میهمان‌شان هلند پیش بودند در عرض 5 دقیقه دو گل خوردند و بردی که قطعی به نظر می‌رسید را با تساوی عوض کردند.

به این ترتیب تیم ملی آلمان با یک تجربه تلخ دیگر سال 2018 را به پایان خواهد رساند، سالی که برایش سراسر ناکامی و با اتفاقی شوکه‌‌ کننده‌ای مانند حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2018 به خاطر دو شکست برابر رقبایی مانند مکزیک و کره جنوبی همراه بود.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان پس از آخرین بازی شاگردانش در سال 2018 اعتراف کرد که این تیم ضعف‌های عمده‌ای دارد اما او در این تیم شرایط بدتری را هم تجربه کرده است.

فوتبال جهان| هلند با بازگشت دقایق پایانی مقابل آلمان به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافت/ فرانسه در حسرت صعود ماند

او گفت: من از نتیجه ناراحتم. باید گل سوم‌مان را هم می‌زدیم و در نهایت به خاطر انجام ندادن این کار مجازات شدیم. کمی طول می‌کشد که شرایطی که در سال 2018 داشتیم را تغییر دهیم. در این تیم هنوز کارهای فراوانی هست که باید انجام شود. بازیکنان ما بعد از جام جهانی تنها 3 هفته با هم تمرین کردند. پس نمی‌توان انتظار داشت در عرض یک شب همه چیز درست شود. این پروسه‌ای است که هنوز ادامه دارد و ما برای کامل کردن آن به زمان بیشتری نیاز داریم.

لوی 58 ساله افزود: سال 2018 برای ما سالی بد و ناامید کننده بود اما راستش را بخواهید برای من وضعیت تیم در نیمه دوم سال 2014 بعد از قهرمانی‌مان در جام جهانی از این هم بدتر بود. کسب چنین موفقیتی، نیاز به تلاش و کار فراوان دارد که و در این مسیر همیشه نمی‌توان انتظار رخ دادن اتفاقات مثبت را داشت. ناراحتی ناشی از ناکامی جام جهانی 2018 واقعاً بزرگ بود اما بلافاصله پس از آن انگیزه‌های جدید پیدا کردم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آلمان فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد

به گزارش ورزش سه، کریستوف دام در دوران سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان با سبک خاص خود تیمی درخشان در لورکوزن ساخت تا موی دماغ بایرن در راه کسب عناوین قهرمانی شود. او پیش از ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن نزدیک‌ترین فردی بود که می‌توانست با لورکوزن قهرمان آلمان بشود اما آنها در یک شب عجیب مقابل باشگاه اونترهاخینگ شکست خوردند و قهرمانی را به بایرن مونیخ واگذار کردند تا این درد همیشه همراه دام بماند.

دام در سال‌های بعد به دلیل استفاده از مواد مخدر دستگیر شد و شهرت و سابقه درخشانش در فوتبال آلمان را از دست داد. در حالی که او حتی آماده پذیرش هدایت تیم ملی آلمان نیز بود. این مربی که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته امروز در ورزشگاه بای آرنا استادیوم خانگی لورکوزن به عنوان مفسر مسابقه این تیم مقابل اشتوتگارت حاضر بود و به شدت مورد تشویق هواداران لورکوزن قرار گرفت.

این مرد ۷۰ ساله سابقه هدایت هر دو تیم اشتوتگارت و لورکوزن را بر عهده داشته است. جالب است بدانید که دام چند باری نامزد هدایت تیم ملی فوتبال ایران بوده و دستیار نزدیکش رولند کخ هم در زمانی سرمربی استقلال را بر عهده داشته است.

او در دورانی که سرمربی بایرلورکوزن هم بود دو شاگرد ایرانی داشت و مهدی پاشازاده و داریوش یزدانی دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای ۲ فصل زیر نظر او کار کردند تا دام چندان هم با بازیکنان غریبه نباشد.

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد