Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان انگلیس قصد دارد امروز سه شنبه نشستی را برای طرح رای عدم اعتماد به نخست وزیر این کشور برگزار کند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، پارلمان انگلیس در نظر دارد امروز نشستی را برای بررسی رای عدم اعتماد به ترزا می نخست وزیر برگزار کند، علت اصلی درخواست برخی نمایندگان برای رای عدم اعتماد به ترزا می، حمایت وی از پیش نویس توافق برگزیت بین لندن و بروکسل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش کمیته ویژه مجلس عوام انگلیس باید حداقل 48 درخواست از سوی نمایندگان حزب محافظه کار دریافت کند تا درباره رای عدم اعتماد به نخست وزیر تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

تونی بلر: توافق برگزیت بدترین نتیجه‌ای است که می‌توانست بدست آیدنخست وزیر انگلیس: توافق برگزیت مطابق با منافع ملی استتلاش 5 وزیر کابینه انگلیس برای تغییر توافق برگزیت

 

رسانه های خبری انگلیس پیش از این از ارسال برخی از این درخواست ها از سوی نمایندگان حزب محافظه کار خبر داده اند.

ترزا می نخست وزیر انگلیس در تلاش است تا پیش نویس توافق برگزیت را که هفته گذشته با رهبران اروپایی بر سر آن به جمع بندی نهایی رسیده است، به تصویب پارلمان برساند.

ترزا می پیش از این نیز در مقاله ای در نشریه سان نوشت: هیچ جایگزینی برای توافق برگزیت که اخیرا ارائه داده ام، وجود ندارد. هیچ رویکرد متفاوتی وجود ندارد که بتوانیم با اتحادیه اروپا بر سر آن به توافق برسیم. اگر نمایندگان پارلمان با این توافق مخالفت کنند، خیلی ساده ما را به نقطه اول بازخواهند گرداند. این اقدام به معنای اختلاف بیشتر، نااطمینانی و نگرانی بیشتر و ناکامی در عمل به رای مردم بریتانیا خواهد بود.

کابینه انگلیس از این توافق حمایت کرده ولی برخی از اعضای دولت تهدید به استعفا و کناره گیری نموده و خواستار اعمال اصلاحاتی در این توافق شده اند.

مخالفت ها از سوی برخی مقام های دولتی و نمایندگان مخالف خطر رد شدن این توافق در پارلمان را افزایش داده است. این مساله احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا 29 مارس 2019 میلادی را بدون توافق بیشتر کرده است.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" مذاکرات برگزیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس مذاکرات برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان