Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به کشف ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان کالای احتکار شده در سطح عرضه کشف کردیم. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد در جمع خبرنگاران استان لرستان را جز استان‌های امن کشور دانست و اظهارداشت: لرستان در آمادگی و توان رزمی جز استان‌های نخست کشور است و در شاخص‌های امنیتی نیز جز سه استان برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لرستان در پیشگیری از جرائم با دو درصد کاهش رتبه اول را دارد، افزود: در بحث تجهیز کلانتری و پاسگاه‌ها، 21 دستگاه خودروی نو به ناوگان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های خرم‌آباد اختصاص دادیم و 9 دستگاه دیگر برای استقلال و جدا سازی فوریت‌های پلیس از کلانتری‌ها آماده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان عنوان کرد: طرح تجمیع حوزه اپراتوری کلانتری‌های استان و شهرستان‌ها را آماده کردیم و ساختمانی در 4 طبقه در فضایی حدود هزار و 100 متر برای کار پایش استان و تجمیع فوریت‌های پلیسی استان تهیه شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های استان اصلا حوزه اپراتوری نخواهیم داشت، حوزه اپراتوری در شهرستان خرم‌آباد و مرکز استان است که سایر شهرستان‌ها را پوشش می‌دهد و همه اپراتورهایی که در شهرستان‌ها کار میکردند نیز از این پس به مطالبات فوریتی مردم خواهند رسید.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با کاهش تیراندازی‌های استان اشاره کرد و گفت: تیراندازی در سطح استان نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داشته و در نزاع و درگیری نیز  9 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی بیشترین تیراندازی‌های استان را مربوط به دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد دانست و تصریح کرد: برای تیراندازی‌هایی که برخی انجام می‌دهند دستور داریم هرکسی تیر اندازی کند همکاران ما با سلاح گرم با آنها برخورد کنند بنابراین توصیه می‌کنیم والدین و بزرگترها در این زمینه امر به معروف و مدیریت کنند تا  کسی تیر اندازی نکند.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: شاخص‌های امنیتی، شاخص‌های رو  به راهی است و با معرفی فرمانده جدید ان شالله ساز و کار های جدیدی با استقرار فوریت‌های پلیسی برای مردم خواهیم داشت.

وی به افزایش خدمات در مرکز استان اشاره کرد و اظهارداشت: این افزایش خدمات بدین معنی نیست که جرائم مرکز استان افزایش پیدا کرده است بلکه کار مرکز استان سنگین‌تر است و جز کریدورهای کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در کشف قاچاق کالا 700 میلیارد تومان کالاهای قابل ارزش گذاری داریم، افزود: بیش از 50 میلیارد  تومان کالای احتکار شده در سطح عرضه کشف کردیم.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق