Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی، ستادی فراجناحی است که در گرایشات سیاسی نمی‌گنجد و با نگاهی خدمت رسانانه به حمایت حقوقی از تولیدکنندگان دارای مشکل فعالیت می‌کند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و همدلی مایه عزت مسلمانان است که از سوی قران در نظر گرفته و جدایی و اختلاف نیز مایه عذاب الهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید‌کرد: نبی مکرم اسلام از نگاه قران، رحمت للعالمین هستند و نه تنها برای شیعیان بلکه برای تمام عالم اعم از انسان و غیر اسنان معدن رحمت هستند و بشر باید کمال استفاده را کرده و تمام خوی و خصلت نبی اکرم را در زندگی خود جلوه‌ دهند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: پیامبر وقتی در مقابل هنجار شکنان و برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی و فرهنگی قرار می‌گرفتند با شدت رحمت مقابله و مجاهده می‌کردند.

وی تاکید کرد: در آن دوران کسانی که مظهر خدمت و ایثار هستند، مورد عنایت لطف پیامبر قرار می‌گرفتند و امروزه نیز ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای کمک رسانی و دلسوزی نسبت به مردم جامعه فعالیت دارد.

قدرتی تاکید کرد: قوه قضایی در قالب اقتصاد مقاومتی به کمک مدیریت اجرایی آمده تا با هم فکری و تعامل به راهگشایی بن بست‌های اقتصادی کمک کرده که در بسیاری از موارد، امکان ورود ستاد وجود داشته و با تشکیل دبیرخانه ستاد مقاومتی در سال جاری، بسیاری از موضوعات به ان ا ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی همانند ستاد جنگ است و نباید تاخیری در میان باشد چرا که زمان سرمایه ای ارزشمند بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در دنیای کنونی دشمن جنگ اقتصادی را اغاز کرده که چندین مرحله فاجعه بار تر از جنگ نظامی است و در صورت درگیری با ان، کشور دچار مشکل خواهد شد و ضرورت دارد علاوه بر مسئولان، مردم نیز به این موضوع‌ها توجه عمده داشته و از فرهنگ‌های غلط، زیاده خواهی‌ها، منفعت طلبی ها دور باشند که در واقع مشاهده این رفتار ها خیانت به خود و کشور است.

وی خاطر نشان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی، ستادی فراجناحی است که در گرایشات سیاسی نمی‌گنجد و با نگاهی خدمت رسانانه به حمایت حقوقی از تولیدکنندگان دارای مشکل فعالیت کرده و باید این دید به تمام خلق و کشور تعمیم داده شود.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد