Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،رضا اردکانیان وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور عصر دیروز در سفر به ماکو و حضوردر شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبر گفت : علاوه بر این خط، پست 400 کیلو ولتی این خط هم  شروع خواهد شد .
وی با بیان اینکه فعالیت و اقدامات در وزارت نیرو با جدبت دنبال می شود افزود : به میمنت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 40 طرح بزرگ در کشور در عرصه های آب و فاضلاب به بهره برداری خواهد رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو با اشاره به سرمایه گذاری 60 هزار میلیارد ریالی در بخش طرحهای توسعه منابع آب و خاک خاطر نشان ساخت : به عنوان عضوی از دولت وظیفه داریم بیشترین توان خود را در مناطق مرزی به کار ببریم .
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه و علی زاده فرماندار ماکو هم در این جلسه با ارائه گزارشی از مشکلات و کمبودهای شهرستان در زمینه عمرانی ،آب رسانی روستایی ، احداث جاده ، گاز رسانی روستایی و احداث سد خواستار کمک و مساعدت مسئولان برای جبران این کمبودها شدند.
وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور همچنین در نشست با نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی از ماکو به عنوان منطقه ای ویژه ، خاص و ممتاز در کشور نام برد و گفت : برای حل مشکلات مردم این منطقه تا حد توان در هیات دولت با همکاری سایر وزرا تلاش و کوشش خواهد کرد .
در این نشست تنی چند از فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان ماکو هم با برشمردن برخی مشکلات بر حل این مشکلات تاکید کردند .
همچنین با حضور وزیر نیرو در ماکو شب گذشته نیروگاه سیکل ترکیبی ماکو افتتاح و به بهره برداری رسید
برای احداث این نیروگاه که در زمینی به مساحت 43 هکتار احداث شده است با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد شد .
در فاز اول این نیروگاه قادر خواهد بود 80 کیلو ولت برق تولید و به مدار سراسری برق وارد کند
فرودگاه ماکو دیگر طرحی بود که همزمان با سفر هیات دولت به ماکو افتتاح و به بهره برداری رسید.
این فرودگاه که در 500 هکتار احداث شده است برای اجرای آن 1200 میلیارد ریال از اعتبارات منطقه آزاد هزینه شده است .
ترمینال اصلی ، تر مینال وی آی پی و برج مراقبت از مهمترین قسمتهای فرودگاه ماکو است .
وزیر نیرو در سفر به ماکو بعد از استقبال مردم و مسئولان با حضور در مزار شهدای گمنام با اهدا گل به مقام شامخ شهدا هم ادای احترام کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح وزیر نیرو ماکو اذربایجان غربی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم، از برکناری بیش از ۱۰۰ مدیر متخلف و ناکارآمد خبر داد. 

به گزارش ایرنا، حسن درویشیان «رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور» و «نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی»، استقرار گشت ارشاد مدیران را از اقدامات بسیار اثربخش دولت مردمی برشمرد و افزود: گشت ارشاد مدیران، صرفا به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست بلکه به معنای تذکر در جهت اصلاح است. مدیران اجرایی سرمایه‌های ملی کشور هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست. یکی از راه‌های صیانت از مدیران، تذکر دادن است.

درویشیان افزود: در تمام مواردی که احساس کنیم با تذکر امکان جلوگیری از انحراف وجود دارد، اقدام می‌کنیم. در سطوح بالا،‌ میانی و استانی مدیریتی هرگاه به این نتیجه برسیم که مدیری کارآمدی و شایستگی لازم را ندارد، برکنار شده است. اقدام در این حوزه نیز در قریب به اتفاق موارد توسط مدیران اجرایی انجام شده است، در مواردی نیز گزارش خدمت شخص رئیس‌جمهور ارایه و دستور به برکناری توسط ایشان صادر شده است.

وی یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه تحت نظارت خود را شناسایی ساختارها و بسترهای فسادزا برشمرد و افزود: در این راستا پیگیر گزارش‌های متعددی از مراجع نظارتی و دستگاه‌های اجرایی هستیم و از سوی دیگر بسترهای شناسایی شده را به این مراجع منعکس می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد از گشت ارشاد مدیران چه خبر؟

دیگر خبرها

  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست