Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:45:07 GMT

آغاز به کار کمیته داوری جشنواره چهاردهم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۴۵۰۸

آغاز به کار کمیته داوری جشنواره چهاردهم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهرام ملازاده با اعلام آغاز به کار این کمیته تصریح کرد: بنا داریم در جشنواره چهاردهم ضمن توجه به انتخاب آثارارزشمند و فاخر رادیویی، نخبگان و ستاره های مشاغل مختلف را هم شناسایی کرده و از آنان تقدیر کنیم.

رئیس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در ادامه گفت : در گام اول با هدف آسیب شناسی جشنواره های گذشته هیأت اندیشه ورز متشکل از صاحب نظران و اساتید رادیو تشکیل شده که وظیفه ی انتخاب داوران و تدوین آیین نامه ی داوری جشنواره ی داخلی و بین الملل را بر عهده دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا از دیدگاههای مدیران شبکه های رادیویی نیز استفاده کرده ایم و قصد داریم در جشنواره امسال تمامی شبکه ها ی رادیویی در فرآیند داوری آثار نقش داشته باشند تا بتوانیم جشنواره چهاردهم را با شکوه تر از جشنواره های گذشته برگزار کنیم.

رئیس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در پایان با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای شبکه ها گفت : تاکنون نام 64 برنامه از شبکه های معاونت صدا برای داوری در بخش برنامه های مستمر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که با تکمیل این آثار، کار داوری  مقدماتی با توکل به خداوند متعال آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر نخبگان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با رقابت ۲ هزار و 5۰۰ دانش‌آموز در قالب 800 تیم آغاز شد.

دکتر طهرانچی پس از افتتاح این جشنواره از بخشهای مختلف آن بازدید و با شرکت کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور 2500 دانش آموز در قالب 800 تیم از 26 استان از امروز 19 اردیبهشت ماه آغاز و تا 21 اردیبهشت ماه در واحد علوم و تحقیقات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی ادامه دارد.

این جشنواره در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز آغاز به کار کرد
  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • پانزدهمین جشنواره گلغلتان نوزادان در امیریه دامغان انجام شد
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان