Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار روح الله زیدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه مهران در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: در اولین روز از هفته بسیج با تقارن این هفته با هفته وحدت برنامه دیدار با امام جمعه مهران و برگزاری نماز وحدت در محل دفتر امام جمعه برگزار می‌شود .

وی در ادامه به برنامه‌های شاخص هفته بسیج اشاره کرد و گفت: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری گشت‌های محله‌محور، میقات صالحین در نماز جمعه، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اردوی راهیان نور دانش آموزی و برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه مهران یادآور شد: مهمترین برنامه با مراسم هفته بسیج امسال همچون سال‌های گذشته همایش بزرگ بسیجیان در ۵ آذر می باشد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند

سردار جهانبخش کرمی با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن آماده است آنچنانکه جهانیان در عملیات وعده صادق، گوشه‌ای از توانمندی‌های آن را مشاهده کردند.

سردار کرمی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر کردند و سپاه پاسداران در کمترین زمان، آنچنان خوش درخشید که همین مساله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند.

وی افزود: با این نامگذاری، رسالت و ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی، عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همواره دفاع کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان خوش درخشید،افزود:پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرد و خدمات خود را در حوزه های مختلف گسترش داد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه در عرصه های مختلف نیز با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می کند، افزود:پاسداران و بسیجیان همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز با کمک همه دستگاه های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده است و با به کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می کند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی یکی از فصل های درخشان بسیج است و خدمت به مردم به عنوان مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان می درخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند