Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@12:34:50 GMT

تاکنون چند نفر برای حج تمتع ثبت نام کرده اند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۴۵۳۹

تاکنون چند نفر برای حج تمتع ثبت نام کرده اند؟

 

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت از نام‌نویسی بیش از ۹۰ هزار ودیعه‎‌گذار حج تمتع در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت خبر داد.

به گزارش صدای ایران به نقل از سازمان حج و زیارت؛ اکبر رضایی اظهار کرد: هم‌اینک بیش از دو هفته از فراخوان ودیعه‌گذاران حج تمتع گذشته است که در این مدت بیش از 90 هزار نفر در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همچنان نام‌نویسی از ودیعه‌گذران حج تمتع ادامه دارد، افزود: درخواست داریم تا تمامی ودیعه‌گذاران حج تمتع مستقیماً نسبت به اصلاح و تأیید اطلاعات شخصی خود به سامانه رزرو به نشانی reserve.haj.ir مراجعه و درخصوص تکمیل آن اقدام کنند.

معاون سازمان حج و زیارت تصریح کرد: دعوت از ودیعه‌گذاران برای هر سال بر‌ اساس اولویت ثبت‌نام افراد در بانک و سهمیه تعیین شده روادید برای کشور در آن سال خواهد بود؛ اقدام به ثبت‌نام در کاروان‌ها پس از اعلام کاروان‌ها منوط به تکمیل اطلاعات متقاضیان در این سامانه است.

وی یادآور شد: تمامی امور ثبت‌نام و تشرف زائران به‌صورت الکترونیکی و همه پرداخت‌ها از طریق سامانه‌ها و درگاه‌های بانکی صورت خواهد پذیرفت؛ بنابراین مراجعه به افراد و پرداخت‌های نقدی و خارج از سیستم بانکی مطلقاً مورد تأیید سازمان حج و زیارت نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حج تمتع حج ثبت نام مکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند