Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تعاونی ناشران استان قم با اشاره به برخی شایعات درباره اقدام خودسرانه این تعاونی درتوزیع کاغذ بدون نظارت ارشاد گفت: هنوز یک ورق کاغذ هم بین ناشران این استان توزیع نشده است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

سید‌محمود حسینی، رئیس تعاونی ناشران استان قم، درگفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ با اشاره به واردات 253 تن کاغذ گفت: این کاغذها از گمرک ترخیص شده و در انبار است و هنوز حتی یک ورق از این کاغذها توزیع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ این کاغذها در اختیار سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است تا کارشناسی کرده و نرخ فروش و عرضه را مشخص کنند. بعد از آن با نظارت کارشناس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول سامانه توزیع کاغذها بین ناشران توزیع خواهد شد.

میرباقری:‌ کاغذ نخرید، ارزان می‌شود/ توزیع کاغذ طی روزهای‌ آتی800 تن کاغذ مورد نیاز ناشران قمی توسط تعاونی ناشران وارد استان می‌شود

حسینی با اشاره به برخی از شایعات درباره اقدام خودسرانه تعاونی در توزیع کاغذها گفت: هنوز یک ورق از این کاغذها بین ناشران قمی توزیع نشده است،‌ ما اسامی ناشران را به وزارت ارشاد خواهیم داد و وزارت ارشاد اطلاعات ناشران را با عملکرد گذشته (بر اساس آمار خانه کتاب) بررسی خواهد کرد تا اسامی ناشرانی که از کاغذها بهره‌مند می‌شود مشخص شود.

 وی با بیان این مطلب که حجم کاغذهای وارداتی بسیار اندک است گفت:‌ ناشران  استان قم سالی 10 هزار تن مصرف یعنی حداقل ماهی 800 تا 1000 تن مصرف دارند.

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کاغذ سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کاغذ سازی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کاغذ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: راهبرد جهاد کشاورزی، واگذاری وظایف به شرکت ها و تشکل ها، تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان است تا دولت به سمت کارهای حاکمیتی سوق یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در گفتگو با برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: مسولیت اصلی وزارت جهاد کشاورزی تولید فضای سالم، کافی و در دسترس محصولات غذایی در داخل کشور و برداشتن محدودیت های صادراتی است.

نیکبخت با اشاره به بارش باران از نیمه دوم بهمن ماه بیان داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی در جهان و قرار گرفتن ایران در کمربند منطقه خشک و نیمه خشک، برای استفاده از منابع از طریق شرکتهای دانش بنیان، دانشگاه های کشاورزی، موسسات تحقیقاتی و پژوهشگران متخصص درصدد تامین منابع با افزایش بهره وری هستیم.

وی با تاکید بر نقش حاکمیتی دولت خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای وزارت جهاد، واگذاری وظایف به شرکت ها، تشکل ها، تعاونی ها و دانش بنیان هاست تا ضمن‌ تامین نیاز داخل، بازار کشورهای همسایه را بدست آورده و برای کشورهای دور هم نقشه راه برنامه ریزی کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با ارائه آماری در حوزه صادرات گوجه، پیاز و سیب زمینی عنوان کرد: با توجه به اینکه هر سال با نوسال قیمت این 3محصول روبرو بودیم، با صادرات 10هزار تنی گوجه، پیاز و سیب زمینی، ممنوعیت ها و محدودیتهای تولید و صادرات برداشته شد؛ بطوریکه در سال 1402 علیرغم تولید و تنظیم بازار تخم مرغ به صادرات بیش از 136هزار تن تخم مرغ دست یافتیم.

نیکبخت اولویت بعدی وزارت جهاد را حوزه آبخیزداری دانست و گفت: با وجود ظرفیت های بسیاری که در تولید ماهیان زینتی، گرمابی، سردابی، تولید در قفس داریم، فقط 15 درصد از ظرفیت کشور استفاده شده که با وجود 550حلقه چاه می توان از این منابع در جهت پرورش ماهی، زراعت و باغبانی استفاده کرد.

وی ظرفیت سواحل شمال و جنوب کشور را برای سرمایه گذاری بسیار بی نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد تا علیرغم تامین داخلی، بتوان از تولید پایدار در صنایع تکمیلی و تبدیلی و صادرات بهره برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • چگونگی تحقق شعار سال از دید کارشناسان/ تعاونی‌های تولید فعال شوند
  • کاربرد‌های متفاوت گیره کاغذ + فیلم