Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اکبر بختیاری اظهار داشت: هفته بسیج یکی از افتخارات و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و از ابتکارات و یادگار‌های ماندگار حضرت امام (ره) است.

وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت ایام این هفته گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سپاه استان، ۴۰ سرفصل و ۳۸۰ برنامه مربوط به هفته بسیج در سطح درون سازمانی و برون سازمانی نظر گرفته شده است که بر اساس تقویم هر ساله در کشور، از ۲۹ آبان تا پنجم آذر اجرا می‌شود، ولی در استان قم با توجه به برنامه صبحگاه مشترک «بیعت با امام» در روز نهم ریبع الاول با حضور نیرو‌های مسلح و قشر‌های مختلف بسیج در مسجد جمکران و نیز یادواره ۶ هزار شهید استان قم، برنامه‌های هفته بسیج عملا از ۲۶ آبان آغاز شده و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم با اشاره به جزییات برنامه‌های این هفته خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا در روز پنجشنبه اول آذر، حضور پرشور بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهر‌ها و مناطق استان، سخنرانی فرمانده سپاه استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه دوم آذر و سخنرانی مسئولان سپاه و بسیج پیش از خطبه‌های نماز جمعه مناطق استان و همایش پیاده روی بسیج جامعه زنان استان از حرم تا جمکران، از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته است.

وی با بیان اینکه قرارگرفتن در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش مضاعفی برای معرفی بسیج به عنوان یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب می‌طلبد، افزود: در همین راستا برپایی نمایشگاه‌هایی در مصلای قدس قم و در محل‌های عمومی، مساجد و ... پیش بینی شده که مردم با سری نمایشگاهی، خدمات بسیج در طول ۴۰ سال انقلاب را در حوزه‌های علمی، محرومیت زدایی، امنیت، امر به معروف، سازندگی و ... مرور می‌کنند، ضمن آنکه همایش توجیهی توانمندسازی ائمه جماعات مساجد استان نیز پیرامون آشنایی با دستاورد‌های انقلاب در زمینه بسیج، برگزار می‌شود.

بختیاری برگزاری یادواره‌های آبروی محله، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مناطق کمتر برخوردار استان، مسابقات فرهنگی هنری، اعزام جهادگران بسیجی به نقاط محروم، فضاسازی فرهنگی با پوستر‌های بسیج، اعزام راویان به مدارس، برپایی اردو‌های راهیان نور دانش آموزی، پخش فیلم و سرود و ... را بخش‌های دیگری از برنامه‌های سپاه قم در هفته بسیج خواند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی انقلاب بسیج زنان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور

دریافت 57 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، روز ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می‌باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

کد خبر 6097689

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام