Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای ویژه روحانیت تهران، علت بازداشت صدرالساداتی را شکایت ۴ شاکی خصوصی اعلام کرد و از آزادی وی با تودیع قرار وثیقه خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت تهران اعلام کرد: آقای سیدمحمدمهدی صدرالساداتی با شکایت 4 شاکی خصوصی به این دادسرا احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، صدرالساداتی پس از انجام تحقیقات و صدور قرار تأمین کفالت آزاد شده است.

بیشتر بخوانید:

صدرالساداتی: اشرافی گری مسئولان با شعار مبارزه با استکبارشان در تضاد است

 

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,20/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل مجتبی عبداللهی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که روز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک حلول سال نو، افزود: جای دارد از تمامی مدیران و دلسوزان این شورا در بخش دولتی و خصوصی قدردانی ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد: باید گزارش جامعی از اقدامات و دستاوردهایی اتاق بازرگانی استان در خصوص تحقق شعار سال مبنی بر مهارتورم و رشد تولید طبق منویات مقام معظم رهبری، ارائه دهند.

عبداللهی گفت: براساس گزارش‌های گمرک استان، صادرات استان از یک میلیارد دلار نیز عبور کرد و این توفیق بسیار ارزشمند است چراکه با اتحاد، انسجام و تلاش مجموعه استان در دو بخش خصوصی و دولتی محقق شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ باید این رقم افزایش یابد و برای نیل این مقصود باید ظرفیت‌ها شناسایی و نقاط ضعف برطرف شود.

عبداللهی گفت: دستگاه‌های خدماتی استان همچون آب، برق و گاز باید برنامه خود را برای تأمین پایدار زیرساخت‌های لازم جهت مصارف خانگی و بویژه صنعتی و کشاورزی ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: از فعالان بخش خصوصی برای همراهی در این راستا و همچنین حمایت و پشتیبانی از نظام تقدیر ویژه دارم.

کد خبر 6056596

دیگر خبرها

  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • جریمه مشاور املاک متخلف در فردیس
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • مشاور املاک متخلف ۵۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • شیوه جدید کلاهبرداری با ساخت فیلم جعلی ضرب و جرح | انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران/ سرمایه‌گذاری با فیلم ساختگی گروگانگیری!
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • صادرات استان البرز از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد