Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به جایگاه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در موضوع سیاست‌گذاری، هدف این شرکت را استفاده از خرد جمعی برای تبیین سیاست‌های بخش سرمایه انسانی اعلام کرد.

 

اسماعیل قنبری در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، گفت: کار بهتر در گرو فکر و خرد جمعی است و از همه مدیران توسعه منابع انسانی منطقه می‌خواهیم ما را در گرفتن تصمیم‌های بهتر درباره مسائلی همچون طرح اقماری کارکنان، طبقه‌بندی مشاغل، ترمیم حقوق کارکنان و دیگر موارد یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نیز در این نشست گفت: فلسفه وجودی این شرکت توجه ویژه به نیروی انسانی و فراهم کردن شرایط مناسب زندگی با ارائه خدمات باکیفیت به کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی واقع  در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

 

وی افزود: بخش عمده‌ای از شرکت‌های منطقه از خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد استفاده می‌کنند که این خدمات در قالب ۱۳ کسب‌‌وکار شامل اسکان، پرواز، رستوران، فضای سبز، اچ‌اس‌یی و ... است و نگاه ما در این شرکت فقط بر اساس سود و زیان مالی نیست. موارد مهم دیگری همچون مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیروی انسانی کارآمدی است که در این شرکت پرورش یافته‌اند و بسیاری از شرکت‌های منطقه با به‌کارگیری این نیروها از این موضوع بهره می‌برند.

 

یاسری ادامه داد: به همین منظور شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بهتر است با واگذاری امور غیرتولیدی و خدماتی خود به شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد افزون بر کاهش هزینه‌ها و تمرکز بر تولید محصولات خود، ما را در پرورش و حمایت از نیروی انسانی همراهی کنند و این رابطه و همکاری باید برای هر دو طرف سود و منفعت داشته باشد.

 

در ادامه این نشست، مدیران و روسای منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس درباره مسائل و مشکلات موجود در حوزه منابع انسانی به بحث و تبادل‌ نظر پرداختند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله جعفر سبحانی، در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، گفت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

وی گفت: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی