Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد سعادتمند مدیر کل دفتر توسعه آموزش ورزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره مراحل اجرا شدن این پروژه ورزشی صحبت کرد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان برنا برتر ورزشی استعدادهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان ورزش ایران در تلویزیون مشخص می‌شود

مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» با معرفی بهترین ورزشکار ایرانی سال ۱۴۰۲، با اجرای پیمان یوسفی برنامه نوروزی شبکه ورزش شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی با هدف معرفی برگزیدگان ورزشی سال در بخش‌های مختلف، از شنبه 26 اسفند ماه  1402 روی آنتن شبکه ورزش رفته و ویژه‌برنامه نوروزی آن نیز از چهارشنبه 1 فروردین‌ماه هر روز ساعت 16 با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن این شبکه می‌رود.

«قهرمان ایران» که برای سومین سال در ایام نوروز پخش می‌شود؛ در عنوان‌های «آقای ورزشی ایران»، «بانوی ورزش ایران»، «قهرمان فردا»، «برترین سرمربی»، «برترین تیم ملی»، «برترین صحنه ورزشی»، «برترین گل سال»،«برترین‌های پارالمپیک» نامزدهای مختلف را معرفی کرده و با رای‌گیری مردمی، برگزیدگان هربخش در مراسم اختتامیه که اواخر فروردین‌ماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون + جزئیات

مخاطبان برای شرکت در رای‌گیری می‌توانند در پیام‌رسان روبیکا و سایت تلوبیون رأی خود را ثبت‌کنند و یا با ارسال کد نامزد مورد نظر خود در سامانه پیامکی 300003 در این نظرسنجی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ چه کسی خواهد بود؟
  • قهرمان ورزش ایران در تلویزیون مشخص می‌شود
  • عیادت وزیر ورزش از پیشکسوت بسکتبال
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • آمار رتبه‌های برتر کنکور که کشور را ترک کرده‌اند
  • ورزش در ماه رمضان، راهی برای حفظ سلامت جسم و روح
  • رویارویی تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 
  • بایدهای ورزشی در ماه رمضان
  • دستور استاندار قزوین برای کشف استعدادهای ورزشی