Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:56:34 GMT

قدوس امشب به ترکیب ایران برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۴۷۴۱

قدوس امشب به ترکیب ایران برمی‌گردد؟

ستاره دو ملیتی تنها برای چند روز فرصت حضور در اردوی تیم ملی در فیفادی های ماه نوامبر را پیدا کرد تا یکی از اتفاقات عجیب بار دیگر گریبانگیر ایران شود.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس ستاره این روزهای آمیان در لاشامپیونه فرانسه و یکی از امیدهای اصلی طرفداران برای درخشش در ترکیب ایران با مشکلاتی دست به گریبان شد که اجازه ورود او به تهران و شرکت در تمرینات تیم ملی را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غیبت یک هفته ای ستاره دو ملیتی در اردوی 10 روزه آبان ماه در حالی از دیروز با اضافه شدن به جمع ملی پوشان به پایان رسید که سامان بهترین فرصت برای جا انداختن خود در افکار و ترکیب تیم ملی را با همین مشکلات غیرقابل پیش بینی از دست داد تا تنها یک جلسه تمرین با ایران در آستانه بازی با ونزوئلا داشته باشد.


با شرایطی که سامان در این اردو مواجه شد حالا این سئوال پیش می اید که کارلوس کی روش در بازی امشب با ونزوئلا به ستاره این روزهای آمیان در لیگ فرانسه در ترکیب اصلی بها خواهد داد یا نه؟ آن هم تنها با یک جلسه تمرین و در ترافیک شدیدی که ستاره های تهاجمی تیم ملی رقم زده اند.


در غیاب سامان قدوس بازیکنانی همچون کاوه رضایی، کریم انصاری فرد، علی قلی زاده و ... به میدان رفتند اما سردار آزمون، مهدی طارمی و ... روی نیمکت نشستند به این امید که در بازی امشب با ونزوئلا به میدان بروند از همین رو باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی امشب از سامان در کنار این بازیکنان بهره خواهد برد یا نه؟

 

سامان قدوس تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی