Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - پیکر مطهر جانباز 70 درصد سیستان و بلوچستان شهید حاج حسین کیخا امروز/ سه شنبه/ در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا پیکر این شهید عروج یافته از مسجد جامع زاهدان به سمت گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، احمد علی موهبتی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهید پرور این شهر تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: جانباز سرافراز اسلام حاج حسین کیخا در سال 1365 و در دوران جنگ تحمیلی بر اثر اصابت ترکش از ناحیه کمر دچار ضایعه قطع نخاع شد.
عباس پالاش افزود: این جانباز 70 درصد پس از 32 سال زندگی بر روی ویلچر هنگامی که به عنوان نماینده مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت خبرنگار شهید محسن خزایی به مشهد عزیمت کرده بود بر اثر سرما خوردگی شدید و عفونت ریه در بیمارستان مشهد مقدس بستری شد اما با وجود تلاش پزشکان روز یکشنبه شهد شیرین شهادت را نوشید و به جمع یاران شهیدش پیوست.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان مفتخر به اهدای افزون بر 2 هزار شهید و بیش از چهارهزار و 500 جانبار و آزاده است.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با 11.5 سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تشييع شهيد جانباز 70 درصد زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان