Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی‌جی کو مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که چشم امید خود را بر فروش موفق گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشدنی سامسونگ دوخته است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، خبر پیش‌بینی رکوردشکنی سود عملیاتی سامسونگ طی تابستان ۲۰۱۸، حکایت از آن داشت کهسامسونگ در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی ژوئیه تا سپتامبر، بیشترین درآمد را طی یک دوره‌ی دوساله برای خود رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند سامسونگ نگران‌کننده است. 

وضعیت رقابتی برندهای چینی و سلطه‌ی مداوم اپل در این بخش، باعث شده که سامسونگ برای حفظ سهم خود در بازار و کسب سود، تلاش کند. سامسونگ در گذشته، اقدامات بسیاری را انجام داده است تا بتواند با چالش‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند کنار بیاید ولی این نتایج خبر از وضعیتی ناامیدکننده تا این لحظه می‌دهد. 

با وجودی که سامسونگ در سال جاری میلادی، چندین محصول فوق‌العاده به بازار معرفی کرد، اما این محصولات نیز نتوانستند منجر به تغییر وضعیت شرکت کره‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند شوند. براساس گزاش The Korea Herald، دی‌جی کو، مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ، امیدوار است که معرفی گلکسی اس ۱۰ در آینده‌ی نزدیک و همچنین معرفی گوشی هوشمند تاشدنی این شرکت بتواند وضعیت بخش موبایل سامسونگ را تغییر دهد. ظاهرا چشم امید سامسونگ به گوشی هوشمند گلکسی S۱۰ و گوشی هوشمند تاشدنی دوخته شده است. بخشی از گزارش منتشرشده به پیام دی‌جی‌ کو به این موضوع اشاره دارد:

از وضعیت پرچالشی که در بخش کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند سامسونگ داریم، متاسفم. تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا با معرفی گلکسی اس ۱۰ و گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ بتوانیم بر این وضعیت بحرانی فایق آییم. 

این پیام در حالی منتشر می‌شود که شایعه‌هایی مبنی بر تجدید ساختار سازمانی سامسونگ در پایان سال به گوشی می‌رسد و بیم آن می‌رود که موقعیت دی‌جی‌ کو در وضعیت تهدید آمیزی باشد.

گزارش همچنین می‌گوید که لی جائه یانگ، نائب رئیس کنونی سامسونگ، پس از سفر به فروشگاهی در اروپا، دی‌جی کو را به‌دلیل وضعیت بحرانی موجود در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند مورد انتقاد قرار داده است. در حالی که برخی از افراد مطلع داخل شرکت، چنین اظهار ظرهایی را به‌عنوان نشانه‌ای از افزایش نگرانی سامسونگ در مورد کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند و همچنین جایگاه دی‌جی کو تلقی می‌کنند؛ برخی دیگر معتقدند که نباید اظهارنظری که در این گزارش ارائه شده است بیش از حد مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار گیرد. 

هنوز زمان دقیق معرفی Galaxy S۱۰ سامسونگ و گوشی هوشمند تاشدنی این شرکت مشخص نشده است. اما با توجه به خبرهای منتشرشده و روال قبلی شرکت، انتظار می‌رود قبل از پایان فصل اول سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد معرفی این محصولات باشیم. با این وجود، برای تجزیه و تحلیل کاملِ تاثیر عرضه‌ی این دو دستگاه به بازار، باید منتظر باشیم ببینیم که درآمد فصل دوم سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی دستخوش چه تغییری خواهد شد. 

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی S10 گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد

امتداد - در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک ، با تقدیر از خدمات دکتر احمد سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین هلدینگ بهپویان هوشمند امید، دکتر محمدمحسن صدر به این سمت منصوب شد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل بانک و مدیران شرکت های تابعه هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید برگزار شد، با تجلیل از خدمات و تلاش های صادقانه دکتر سلمانی آرانی، گفت: ایشان طی سال ها فعالیت در بانک سپه منشا اقدامات بزرگ و موثری بودند و اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند، آثار ارزشمند و یادگارهای فراوانی از خود بر جای می گذارند.

مدیرعامل بانک سپه تلاش های دکتر سلمانی‌آرانی و همکارانشان را در فرآیند ادغام به ویژه در حوزه پیاده سازی بانکداری متمرکز (کربنکینگ) و مهاجرت سیستمی را ستودنی و مجاهدانه دانست و ابراز کرد: ایشان با تمام ظرفیت و انگیزه، هر چه در توان داشتند برای انجام ماموریت های بانک انجام دادند که قطعاً آثار و برکات این اقدامات مجاهدانه برای بانک سپه ماندگار است.

دکتر ابراهیمی در ادامه با معرفی دکتر محمدمحسن صدر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهپویان هوشمند امید، وی را فردی با اخلاص و پرتلاش عنوان کرد و گفت: دکتر صدر کارنامه درخشانی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه دارد که امید است با تعامل و هم افزایی با همکاران خود، ماموریت های بانک در این حوزه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در ادامه دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک نیز تعلق بالای سازمانی، مواجهه با کارهای بزرگ و همراهی را از ویژگی های بارز دکتر سلمانی آرانی بیان کرد و برای وی در ادامه مسیر شغلی و زندگی شخصی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

قائم مقام مدیرعامل بانک سپه، دکتر صدر مدیرعامل جدید هلدینگ بهپویان هوشمند امید را فردی با درایت و پرانرژی معرفی کرد و گفت: امیدواریم در آستانه یکصد سالگی بانک سپه و در دوره تثبیت و رشد شرکت بهپویان هوشمند امید، شاهد شکوفایی و تحول این مجموعه باشیم.

در پایان این مراسم، دکتر ابراهیمی با اهدای لوح سپاس به دکتر سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین شرکت بهپویان هوشمند امید، حکم مسئولیت دکتر صدر را به وی اهدا کرد. همچنین دکتر محمدعلی بخشی زاده نیز به سمت مدیر عامل شرکت امید بوم منصوب شد و حکم مسئولیت خود را از مدیرعامل بانک سپه دریافت کرد.

هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید متشکل از شش شرکت امید سیستم، امید پی، امید تِک، امید نت، امید بوم و شرکت هدایت هوشمند است و با برخورداری از سرمایه انسانی کارآمد و مجرب، بازوی فناوری اطلاعات بزرگ ترین بانک کشور به شمار می رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد