Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بائوج لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس، از جلسه مشترک فراکسیون مستقلان، نمایندگان ولایی و امید خبر داد و گفت: این 3 فراکسیون صبح امروز (سه‌شنبه 29) جلسه هم‌اندیشی تشکیل دادند.

وی افزود: علی لاریجانی رئیس قوه مقننه نیز در جلسه 3 فراکسیون سیاسی حضور داشت و نکاتی را درباره مسائل سیاسی و اقتصادی روز مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاهوتی در تشریح محورهای این جلسه اظهار داشت: مقابله با تحریم‌های آمریکا، ادامه مذاکره با اروپاییها و همچنین لایحه بودجه سال آینده از دیگر محورهای این جلسه بود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، نیز درباره محورهای جلسه هم اندیشی 3 فراکسیون سیاسی مجلس،گفت: مسائل منطقه‌ای و تحولات فلسطین،  احیای کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین و همچنین اولویت‌هایی که در شرایط فعلی مجلس باید پیگیری کند از جمله محورهای این جلسه بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی لاریجانی سیاسی و اقتصادی لایحه بودجه بنزین بنزین سهمیه بندی بنزین سیاسی و اقتصادی علی لاریجانی لایحه بودجه مجلس لاهوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس درا بتدای نشست علنی امروز با بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین بر اساس اصل ۸۵ مخالفت کرد. 

ایجاد سلسله مراتب وضع قوانین، تعیین وزن و الزامات اجرایی مصوبات نهاد‌ها و اختیارات آنها از اهداف این طرح است.

قوانینی که بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی تصویب می‌شوند به صورت آزمایشی اجرا می‌شوند و مدت زمان اجرای آنها هم محدود خواهد بود.

کلیات اینگونه مصوبات در نشست علنی و جزئیات آن در کمیسیون مربوطه تصویب می‌شود.

در ادامه، چند ماده از طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی تصویب شد.

بر اساس این مصوبات، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع با نام سپند تشکیل می‌شود.

نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات این سازمان و بهره مندی آن از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی از جمله مصوبات نمایندگان در قالب این طرح است.

امروز همچنین با یک فوریت طرح اصلاح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی موافقت شد.

در صورت تصویب این طرح، معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های بورسی، صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های بیمه به روال سابق اعمال می‌شود و نرخ مالیات بر عملکرد بنگاه‌های اقتصادی نیز به ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

موافقت با تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست به مدت دوسال دیگر مصوبه نشست علنی امروز بود.

رئیس مجلس هم در سخنانی از برگزاری نشستی با حضور نمایندگان دولت درخصوص نوسانات بازار ارز خبر داد و گفت: ادامه مباحث مطرح شده در این نشست در جلسه دیگری در روز چهارشنبه بررسی می شود.

محمدباقر قالیباف گفت: جمع بندی این جلسات هم در قالب گزارشی در جلسات علنی هفته آینده مجلس ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس