Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:05:16 GMT

تلاوت عبدالفتاح طاروطی در حرم امام حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۴۹۲۷

تلاوت عبدالفتاح طاروطی در حرم امام حسین(ع)

تلاوت سوره صافات با صدای عبدالفتاح طاروطی در حرم مطهر امام حسین(ع) منتشر شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، تلاوت آیات 69 تا آخر سوره یاسین و 1 تا 11 سوره صافات با صدای عبدالفتاح طاروطی که در حرم مطهر امام حسین(ع) اجرا شده است را می‌شنوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاوت‌های «عبدالفتاح طاروطی» متاثر از تلاوت‌های استاد شحات محمد انور است. عبدالفتاح طاروطی برای تلاوت قرآن‌کریم، 5 بار به ایران و نیز دیگر کشورها مانند آمریکا، اسپانیا، ترکیه، پاکستان و عربستان سفر کرده است. در سال 1978 میلادی برابر با 1357 شمسی پس از تلاوت عبدالفتاح در ایالت سانفرانسیسکو، 10 نفر از حاضران متاثر از تلاوت ایشان به دین مبین اسلام گرویدند. در اسپانیا نیز پس از تلاوت‌های ایشان، 5 نفر مسلمان شدند. در سال 1989میلادی عبدالفتاح از طرف وزارت اوقاف مصر به سمت امام جماعت و سخنران بزرگترین مسجد طاروت در استان شرقیه منصوب شد. در سال 1994میلادی برابر با 1373شمسی قاری رادیو و تلویزیون مصر شد و هم‌اکنون در مسجد راس‌الحسین(ع) و مسجد زینبیه مصر تلاوت می‌کند. استاد عبدالفتاح طاروطی دکترای افتخاری علوم قرآنی از پاکستان را دارد و هم‌اکنون در دوره دکترای دانشکده اصول‌الدین وابسته به دانشگاه الازهر مشغول به تحصیل است.

بیشتر بخوانید:تلاوت "شاملو" در بیست‌ونهمین کرسی تلاوت تسنیم + فیلم

انتهای پیام/

R1444/P1013149/S4,37/CT17 پیوست تلاوت عبدالفتاح طاروطی در حرم امام حسین(ع) واژه های کاربردی مرتبط کرسی تلاوت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرسی تلاوت کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است + عکس

هم‌خوانی، اجرای سرود، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» در حال برگزاری است.

در روز‌های گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودرو‌ها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

در ابتدای برنامه با دعوت از میزبانان، تلاوت حامد شاکرنژاد و تلاوت انشاد رضوان، اجرای گروه سرود نجم الثاقب و در ادامه با دعوت و تمرین همخوانی قرآن شروع می‌شود.
در قسمتی دیگر از برنامه با دعوت از حسین طاهری و اجرای نماهنگ حسن مولا ادامه می‌یابد. تلاوت تک آیه میزبانان با موضوع غزه و رجز خوانی حاج آقا قاسمیان نیز بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود.

در آخر برنامه جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با قرائت همگانی دعای فرج و همخوانی اسماء الحسنی به پایان می‌رسد.

اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها روز سه شنبه ۷ فروردین ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

گفتنی است این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آن‌ها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • ترتیل و تندخوانی جزء هجدهم قرآن
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • ترتیل و تندخوانی جزء هفدهم قرآن
  • ترتیل و تندخوانی جزء شانزدهم قرآن
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است + عکس