Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@04:15:09 GMT

برگزاری بیش از۴۸ هزار بازرسی از بازارهای لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۰۰۶

برگزاری بیش از۴۸ هزار بازرسی از بازارهای لرستان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تقویت بازرسی ها را رویکرد صنعت و معدن برای تنظیم بازار دانست و گفت: طی سال جاری تاکنون ۴۸ هزار بازرسی در استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فریبرز حسمامی، شامگاه(28 آبان) در جمع خبرنگاران،  طی هفت ماه سال جاری تاکنون 48 هزار بازرسی از واحد های صنفی استان انجام شده و بیش از سه هزار و 788 مورد پرونده تحقیقاتی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان،  با بیان اینکه تعداد دو هزار و 222 بازرسی در حوزه قاچاق کالا بوده است، افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل 150 پرونده به ارزش سه میلیارد ریال در این استان خبر داد.

 

وی همچنین از تشکیل ۴۴ پرونده در حوزه احتکار کالا در استان خبرداد، گفت: ارزش ریالی این پرونده های بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال بوده است.

 

حسامی، ادامه داد: در حوزه میوه هم حدود چهار هزار و 680 مورد بازرسی صورت گرفته است که 862 پرونده با ارزش ریالی بیش از 520 میلیون ریال تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر آرامش نسبی برا بازار و صنوف استان برقرار شده است، بیان کرد: طی سال جاری  دو هزار و 800 مخورد شکایت به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان واصل شده است.

 

حسامی، ادامه داد: از این تعداد ۸۰۰ مورد کتبی و حدود دو هزار مورد نیز تلفنی بوده است.

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان،  با اشاره به برنامه این سازمان برای جلب مشارکت های مردمی، بیان کرد: طرح ناظرین افتخاری با هدف جذب مشارکت مردم و نهادها در دست اقدام است.

 

 

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی ارومیه شیراز هفته بسیج بیرجند استان همدان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وحدت ارزانی تنظیم بازار احتکار بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان

بختیار خلیقی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود ۶ هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

وی یادآور شد: افزون بر هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه سرمایه در گردش را داده اند.

خلیقی اضافه کرد: ۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان