Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@09:15:43 GMT

سوتی یک رسانه در معرفی شهردار مشهد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۰۲۵

سوتی یک رسانه در معرفی شهردار مشهد! +عکس

سوتی یک رسانه در معرفی شهردار مشهد! +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورای شهر مشهد شهردار منتخب شورای شهر پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا»

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی سلطانی نژاد، صبح شنبه ۲۶ اسفندماه با اشاره به محتوای کتاب «به رنگ خدا» که روایت همسر شهید مغفوری درباره زندگی این شهید شاخص رسانه کشور است ادامه داد: پویش کتابخوانی «به رنگ خدا» زمینه‌ساز این یادواره خواهد بود که به‌دنبال تولید محتوا در موضوعات گوناگون مرتبط با این شهید بزرگوار از این طریق هستیم.

وی گفت: انتظار می‌رود تولیدمحتوای شرکت کنندگان در این پویش ملی به تحقق بیشتر جهاد تبیین، معرفت افزایی، امیدآفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و معرفی بهتر و بیشتر این شهید بزرگوار منجر شود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان تشریح کرد: پویش کتاب «به رنگ خدا» پویشی عمومی و کشوری است که با همکاری اداره کل کتابخانه های استان کرمان با هدف معرفی بیشتر شهید مغفوری به عنوان انسانی وارسته در قالب مسابقه کتابخوانی و نیز آثار فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

سلطانی‌نژاد، با بیان اینکه بسیاری از شهروندان همواره بر سر مزار شهید مغفوری حاضر می‌شوند و شفاعت ایشان را در طلب حاجات خود واسطه می‌کنند توضیح داد: شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان است که در دفاع مقدس به شهادت رسید و بارها شهید حاج‌قاسم سلیمانی در سخنرانی‌های خود او را به امامزاده تشبیه کردند، به‌طوری که مردم کرمان به این شهید اعتقاد ویژه‌ای دارند و از طریق این شهید حاجت می‌گیرند.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان نیز به شهید عبدالمهدی مغفوری لقب آیت‌الله بی عمامه دادند؛ اکنون این شهید بزرگ به عنوان شهید شاخص رسانه در سطح کشور نیز معرفی شده است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: در آذرماه امسال از تصویر این شهید بزرگ در گلزار شهدای کرمان توسط سردار حسین معرفی معاون هماهنگ‌کننده بسیج پرده‌برداری شد.

سلطانی‌نژاد، بیان داشت: اخلاص در عمل، عارف به‌تمام معنا و حساس بودن نسبت به بیت‌المال از جمله ویژگی‌های شاخص شهید مغفوری به شمار می‌رود که سرداران بزرگ از جمله سردار معروفی که از نزدیک وی را می شناخته به آن اشاره کرده است.

وی گفت: مسابقه و پویش ملی کتابخوانی به رنگ خدا در چهار قالب «مسابقه چهار گزینه‌ای از مطالب کتاب»، «پویش کتابخوانی با هدف تولیدمطالب فرهنگی و رسانه‌ای درباره کتاب و زندگی شهید»، «پادکست ویدئویی» و نیز «موشن گرافی و انیمیشن» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای به تعداد ۱۱۰ نفر از برگزیدگان در این بخش‌ها اهدا می‌شود.

وی افزود: منتخبان و برگزیدگان این پویش کشوری در یادواره‌ای برای شهید عبدالمهدی مغفوری در بهار سال ۱۴۰۳ معرفی و تجلیل می‌شوند.

سلطانی نژاد ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه و پویش در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۵ فروردین به نشانی اینترنتی سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی سماک samakpl.irارسال کنند.

وی افزود: همچنین ارتباط با دبیرخانه این پویش به نشانی شهر کرمان، بلوار فردوسی، روبه روی تکیه عباسعلی، اداره کل کتابخانه های استان کرمان یا از طریق شماره تلفن ۰۳۴-۳۲۲۲۲۴۳۵ و نیز پست الکترونیک omurfarhangi.kerman@gmail.com امکان پذیر است.

کد خبر 6056445

دیگر خبرها

  • امان از سوتی که بد موقع زده شود! / فیلم
  • بازدید اصحاب رسانه مشهد از مرکز مدیریت و کنترل راه‌ها
  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند
  • حال حوزه هنری کردستان ‌خوب نیست
  • رسانه‌ها استعدادهای کردستان را به حوزه هنری معرفی کنند
  • پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها
  • مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد
  • مدیر جدید خبرگزاری تسنیم در استان قم معرفی شد+ تصاویر
  • فراخوان مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا»