Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ وزیر جهاد کشاورزی دولت دوازدهم در ابتدای سفر به استان زنجان به همراه استاندار زنجان صبحانه کاری را در بیت آیت‌اله خاتمی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان صرف و سپس راهی طارم شد.

طارم نخستین شهرستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی و  استاندار جدید زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازدید از طرح توسعه باغ‌ها در اراضی شیب‌دار و بازدید از زنجیره تولید و فرآوری زیتون از جمله برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی و استاندار زنجان در ابتدای این سفر است.

مهندس حجتی به همراه فتح‌اله حقیقی از مراحل اجرایی احداث اولین کارخانه تولید فراورده‌های جانبی از تفاله کارخانه‌های روغن‌کشی زیتون کشور نیز بازدید خواهند داشت تا از نزدیک بر روند اجرای این پروژه نظارت کنند.

طرح تجهیز ۴۰۰ هکتار از باغ‌های زیتون به سامانه نوین آبیاری، همچنین طرح سامانه‌های نوین آبیاری استان زنجان در این سفر با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار زنجان افتتاح خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین کشاورزی نیز از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه حجتی و حقیقی به طارم است.

انتهای پیام/ن

 

افتتاح طرح های کشاورزی در استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی مدال طلا مسابقات بین المللی دیدار رده بندی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم