Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@07:54:07 GMT

عروسی چچنی یکی از پرخرج‌ترین عروسی‌ها+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۱۱۴

به گزارش ایلنا، در هفته گذشته عروسی باشکوهی در چچن برگزار شد. این عروسی یکی از لوکس‌ترین و پرخرج‌ترین‌ عروسی‌ها در مسکو بوده است. تنها برای طراحی چمدان‌های هدیه عروس به خانواده داماد حدود ۲۳۰ هزارپوند هزینه کردند.

در این جشن باشکوه، که مطابق با سنت‌های چچن برگزار شده بود هیچ گونه مشروبات الکلی سرو نشد و عروس فقط ایستاده بود و سخنی نمی‌گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به رسم و رسوم چچنی ها، داماد کنار عروس نبود و پس از مراسم او را همراهی کرد.

آینا عروس ۲۲ ساله که برادر زاده سرمایه‌دار معروف " Umar Dzabrailov" است با دو لباس عروس به قیمت ۳۵۰ هزار پوند که طراحان لبنانی برای او آماده کرده بودند ظاهر شد.

طراحان ابتدا برای او لباسی با دامنی شفاف طراحی کردند، اما "آینا" قبل از مراسم عروسی مدل آن را تغییر داد. او از جواهراتی که گالری" Graff Diamonds" یک برند انگلیسی ساخته است، استفاده کرد. عروس به همراه مادرش برای این مراسم از مغازه‌های میلان و پاریس و دبی خرید کرد.

"آینا" در این مراسم بسیار جدی ظاهر شد. همانطور که رسوم چچن می‌گوید که عروس باید بسیار متین و مؤقر رفتار کند و ساکت باشد. او فقط می‌تواند لیوانی آب به مهمانان تعارف کند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی داشته باشد.

او برای ایستادن جایگاه مخصوص داشت و در رقص‌هایی که زنان و مردان نباید به هم زیاد نزدیک شوند شرکت نکرد.

حدود ۶۰۰ مهمان در این جشن دو روزه شرکت کردند و گفته می‌شود عروس هدایای خود را در چمدان‌هایی با برند‌های " Louis Vuitton, Etro ,Versace " به روسیه آورده است.

مهمانان در طول مراسم به عروس و داماد هدایایی می‌دهند. زنان بیشتر لوازمی که برای خانه نیاز است و مردان پول یا گوسفند می‌دهند.

                             

منبع: فرادید

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانواده دبی زنان مسکو مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: شب گذشته درجشن عروسی در یکی از تالار ها‌ی نزدیک شهر یکی از حاضران با سلاح شکاری  اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

سرهنگ رمضان گوروئی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان  مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده ، تالار عروسی مهر و موم شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: پلیس با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعا برخورد می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه