Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سرویس های بهداشتی صرفا یک نیاز ظاهری نیست، اظهار کرد: ما معتقدیم از نظر جاذبه های گردشگری جزو ۱۰ کشور اول دنیا هستیم اما وضعیت سرویس های بهداشتی‌مان مناسب نیست.

محمود میرلوحی در صدوسومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۱۹ نوامبر روز جهانی سرویس بهداشتی است، گفت: سال ۲۰۰۱ کشور سنگاپور اولین اجلاس جهانی را درخصوص سرویس های بهداشتی برگزار کرد و تا امروز ۱۵ اجلاس برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس های بهداشتی در دنیا به عنوان جاذبه دیده می شوند. وقتی به این موضوع جدی نگاه شود گردشگر و توریست به کشور حذب می شود.

وی افزود: اکنون در دنیا ۴ و نیم میلیارد نفر هنوز از سرویس مناسب برخوردار نیستند. ۱/۸ میلیارد نفر از آبی استفاده می کنند که فاضلاب در آن نشت می کند. ۸۹۲ میلیون نفر از مردم جهان از سرویس های بهداشتی در فضای باز استفاده می کنند.

میرلوحی با اشاره به اینکه اکنون در تهران هزار و ۳۶۵ دستگاه سرویس بهداشتی وجود دارد، عنوان کرد: چرا باید مجتمع های بین راهی ما اینگونه باشد؟ چرا مساجد ما باید زود بسته شوند؟ چرا متروهای ما امکانات مناسب سرویس بهداشتی ندارند؟/ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا متوجه قدرت کشورمان شده است + فیلم

روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی رئیس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به توانمندی های علمی کشورمان بیان کرد: اگر امروز دنیا متوجه قدرت و توان کشور شده است این توانمندی دو بال دارد. ایتدا اینکه دنیا میداند این توانمندی بومی است و دوم اینکه مدیران کشور شجاعت استفاده از این توانمندی را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • دنیا متوجه قدرت کشورمان شده است + فیلم
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان
  • نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)