Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴۰ قشر بسیج و جمعی از فرماندهان و بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران صبح امروز سه شنبه ۲۹ آبان ماه و در اولین روز از هفته بسیج با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است هفته بسیج، هرسال از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا ۵ آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم

به گزارش خبرگزاری، صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: گروه جهادی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری بسیج سازندگی سمیرم با حضور در شهر کمه و روستاهای بخش پادنای سفلی به مردم خدمات پزشکی و درمانی ارائه کردند.
سرهنگ مسلم اسماعیلی افزود: دندانپزشکی، سونوگرافی، مامایی، پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان به مردم از جمله خدماتی است که این گروه جهادی به مردم این منطقه ارائه دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی ادامه داد: این گروه جهادی ۳۵ نفرشامل پزشک عمومی دندانپزشک و سه ست دندانپزشکی، ماما، داروساز و متخصص سونوگرافی است.
سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: گروه جهادی امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری بسیج سازندگی به مدت چهار روز به مردم در مرکز بخش پادنای سفلی خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.
شهرستان سمیرم با شش شهر چهار بخش و ۱۲۰ روستا و آبادی در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده که بخش پادنا سفلی در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • کاشت نهال مثمر در دبستان روستای الیف به همت بسیجیان + تصاویر
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است