Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: قیمت اقلامی نظیر موز و سیب زمینی نسبت به هفته اخیر در بازار کاهش یافته است.

وی از کاهش 2هزار تومانی نرخ موز در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو موز با نرخ 9 تا 13 هزار تومان در میدان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر، نرخ هر کیلو انار را 3 تا 8 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انگور بی‌دانه زرد 3 هزار و 500 تا 6 هزار و 500، انگور بی‌دانه قرمز 5 تا 13 هزار، انگور شاهرودی 3 هزار و 500 تا 5 هزار و 500، پرتقال جنوب 4 تا 9 هزار، پرتقال شمال یک هزار و 500 تا 3 هزار و 500، خرمالو شمال 2 هزار تا 5 هزار، سیب گلاب پاییزه 4 هزار تا 7 هزار ، نارنگی تخم ژاپنی 3 هزار تا 7 هزار، کیوی 4 هزار تا 8 هزار و گریپ فروت تو سرخ 3 هزار تا 5 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: هم اکنون هر کیلو خیار بوته ای با نرخ 2 هزار و 500 تا 5 هزار و 500، خیار گلخانه  3 هزار تا 5 هزار و 500، سیب لبنانی زرد 4 تا 9 هزار، سیب لبنانی قرمز 3 تا 9 هزار، کیوی 4 تا 8 هزار، گلابی 7 تا 17هزار، لیموشیرین 3 هزار تا 4 هزار و 500،  خربزه 2 تا 5 هزار و هندوانه 800 تا یک هزار و 600 تومان در میدان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بازار میوه در رکود و آرامش به سر می‌برد/کاهش ۸۰ درصدی قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار

وی، نرخ هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را یک هزار و 500 تا 3 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه 3 تا 6 هزار، پیاز زرد 900 تا 2 هزار و 100، پیاز قرمز یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500، ترب سفید 2 تا 3 هزار، ترب سیاه یک هزار و 500 تا 2 هزار و 700، سیب زمینی ترشی 2 هزار و 500 تا 4 هزار، سیب زمینی یک هزار و 500 تا 3 هزار، سیر خشک 4 تا 10 هزار،شلغم یک هزار و 500 تا 3 هزار، فلفل تند ریز 4 تا 7 هزار و فلفل دلمه سبز 4 تا 6 هزار و 500 تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ دیگر اقلام صیفی در بازار بیان کرد: قیمت هر کیلو کاهو پیچ سالادی یک هزار و 500 و 3 هزار، کاهو رسمی یک هزار و 200 تا 2 هزار و 500، کدو حلوایی یک هزار و 500 تا 2 هزار و 800، کدو مسمایی 2 هزار و 500 تا 4 هزار و 500،کرفس یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500، کلم بروکلی 3 تا 7 هزار، کلم سفید یک هزار و 500 تا 3 هزار، کلم قرمز 2 هزار تا 4 هزار، لوبیا سبز 3 تا 5 هزار، هویج 2 تا 3 هزار و 500 و گل کلم یک هزار تا یک هزار و 800 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت گوجه فرنگی گلخانه‌ای خبر داد و افزود: هم اکنون هر کیلو گوجه فرنگی گلخانه با نرخ 5 تا 11 هزار تومان در میدان توزیع می‌شود.

به گفته وی، نرخ هر کیلو سبزی خوردن را یک هزار و 800 تا 3 هزار و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) یک هزار و 500 تا 2 هزار و 600 تومان اعلام کرد.

کارگر در پایان گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه بعید است که قیمت میوه و صیفی نوسان چشمگیری در بازار داشته باشد، ضمن آنکه قیمت سیب زمینی به نرخ سه ماه قبل خود بازگشته است.

انتهای پیام/

بازار میوه و صیفی نوسان خاصی نخواهد داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳, در بازار ۴,۰۸۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان (۱.۲۱ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۱۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۱۳۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ با کاهش ۵۰ تومانی (۱.۲۳ درصد) به ۴,۰۸۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۰۹۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۰۷۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۹.۲۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • آخرین تحولات قیمت نفت
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در کردستان
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳