Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بر ضرورت ترویج هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: گفتمان انقلابی‌گری از سوی رسانه ها در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن لطفی امروز سه شنبه 29 آبان ماه در نشست ستاد رسانه ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: این ستاد در راستای ارائه راهکار برای انعماس دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در این چهل سال انقلاب اسلامی در معرض توطئه ها و شیطنت های متعدد داخلی و خارجی بوده است و علیرغم این همه خباثت با قوت این مسیر را ادامه داده و دستاوردهای بسیاری در سایه این انقلاب حاصل شده است و کشورهای بسیاری ایران را به عنوان الگوی خود معرفی می کنند.

 

وی با بیان اینکه علیرغم دستاوردهای بسیار انقلاب اسلامی، بخشی از ظرفیت نظام مشغول خنثی کردن این شیطنت ها بوده است، گفت: رسالت اصلی رسانه ها در این عرصه سنگین است و ایران اسلامی برای حفظ این انقلاب بیش از 220 هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

 

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: منافقین و مذوران بیش از 17 هزار شهید از مسوولان، نخبگان و مردم انقلابی کشور را به شهادت رساندند و علیرغم آن انقلاب اسلامی با اقتدار به جلو پیش می رود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران با توکل به خدا و به مدد امام راحل، رهبری مقام معظم رهبری و جوانان ولایی این چهل سال را با اقتدار طی کرده است.

 

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان را از رسالت های اصلی رسانه ها عنوان کرد و گفت: جوانان نسل امروز را باید با شرایط فعلی و آینده انقلاب اسلامی آشنا کرد.

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه گفتمان انقلابی‌گری از سوی رسانه ها در جامعه ترویج داده شود، گفت: انقلاب ما انقلاب مظلومان و ستمدیدگان است و اگر کج‌روی‌هایی در جامعه ملاحظه می شود که مسیر انقلاب را تغییر می دهند باید از سوی رسانه ها تبیین شود تا از شیطنت نفوذی ها و منحرفان جلوگیری شود.

 

لطفی با یادآوری اینکه رویش های انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: برای معرفی اصولی انقلاب می توان از آرمان‌های انقلاب از جمله استقلال، رفع محرومیت، تبعیض زدایی، مردم سالاری دینی و رفع فقر بهره برد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه ها هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بالاخص جوانان و نسل امروز تبیین کنند.

 

این مقام مسوول با یادآوری اینکه این نظام به تمام مناطق محروم و کم برخوردار با مدیریت جهادی تمام خدمات را ارائه کرده است، افزود: در حوزه پزشکی، نانو، نظامی و دانش بنیان اقدامات خوب و تاثیرگذاری در کشور انجام شده است و ایران را از نظر مادی و معنوی به ثروتمندترین کشور تبدیل کرده است که بایستی از سوی رسانه ها تبیین شود.

 

لطفی خواستار تلاش بیشتر رسانه ها برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و گفت: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه متقارن شده است که در حوزه سیما مستندهای بازسازی سید عشق، انقلاب در زنجان، دستاورد چهل سال افتخار، زمستان سبز، روییدن در آتش و همچنین میزگرد انقلاب اسلامی، ما می توانیم، برمدار شتاب«دستاوردهای علمی و پژوهشی» و برنامه های داستانی آن روزها، پنجاه و یک سالگی و فیلم های کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی  برنامه ریزی شده است.

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در حوزه صدا هم برنامه هایی با موضوع انقلاب اسلامی پیش بینی شده است، گفت: 16 برنامه با موضوع شهدا، تاریخ شیدایی، مستند اولین راهپیمایی زنان در زنجان، من 40 ساله هستم، گفتگوی 57، مستند انقلاب و نمایش انقلاب، مستند شخصیت های موثر در انقلاب، مستند مساجد محوری در انقلاب زنجان تهیه و پخش می شود.

 

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در حوزه خبر هم 22 خبر با موضوع انقلاب اسلامی، خودکفایی، فرزندان انقلاب و دانشگاه تولید و پخش می شود و در حوزه فضای مجازی 79 کار و در حوزه موسیقی 6 موسیقی تولید شده است./

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی ارومیه شیراز هفته بسیج بیرجند ارزانی وحدت هفته وحدت جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان دستاوردهای انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ برنامه «راهیان پیشرفت»، توسط خانه نوآوری و فناوری ایران با هدف ترویج دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آگاهی جامعه استعدادهای برتر و نخبگان، برگزار می‎شود.

این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیئت امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

گام اول این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان 1402 و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مانند مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با  توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق