Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:01:57 GMT

6 هزار دانش آموز از گیلان به راهیان نور اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۳۲۰

6 هزار دانش آموز از گیلان به راهیان نور اعزام شدند

گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به خبرگزاری ایرنا، حاکیست، جابر اخلاقی اظهار داشت: این تعداد از دانش آموزان شامل سه هزار و 591 پسر و 2 هزار و 344 دختر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق غرب کشور اعزام شدند.
وی با بیان این که در تیرماه امسال 775 دانش آموز پسر متوسطه دوره دوم به مناطق عملیاتی غرب کشور (کرمانشاه ) اعزام شدند، افزود: در آغاز سال تحصیلی جدید و از 15 مهرماه 97 تا پایان مهرماه، 2 هزار و 344 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم و از 19 آبان تا 29 آبان 97 نیز سه هزار و 591 دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی غرب کشور ( کرمانشاه ) اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: بازدید از یادمان ها و مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس از جمله ارتفاعات بازی دراز، تنگه مرصاد ، یادمان شهدای گیلان درسرپل ذهاب و قصر شیرین از جمله برنامه های سه روزه دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: این تعداد از دانش آموزان در قالب 140 اتوبوس انجام شده برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به غرب کشور اعزام شدند.
وی افزود: ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار، تشریح ارزش های دفاع مقدس برای دانش آموزان و نسل های آینده سرزمین ایران اسلامی از اهداف سفرهای راهیان نور است.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش استان ایران اسلامی دانش آموز راهیان نور مناطق عملیاتی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند