Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پیامی صادر کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام سیدعباس صالحی خطاب به این جشنواره به شرح زیر است:

«تئاتر کودک و نوجوان هنری زیباشناسانه و فرهنگی برای پیوند بین قلب و فکر است که می‌تواند به مدد و موهبت خود از مخاطب یک شخصیت موثر و متعادل بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده از آن کودکان است و فردای روشن و درخشان این سرزمین در گرو برنامه‌ریزی و توجه ویژه به این گروه از مخاطبان است. کودکان امروز با باور‌های خود فرهنگ و اعتقادات و ارزش‌های جامعه را شکل می‌دهند.

بهره‌گیری از آموزه‌های غنی دینی و ملی و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با معاریف و مواریث ارزشمند فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی گامی در جهت تحقق هویت کودکان این سرزمین مهر است. کم‌ترین توانائی تئاتر و تاثیر نمایش برای کودکان و نوجوانان این است که به آن‌ها می‌آموزد چگونه یک انسان خوب، آگاه، هوشیار و با فضیلت باشند.

برگزاری بیست و پنج دوره جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان حاکی از پایداری و تداوم این امر خطیر فرهنگی و هنری است و جا دارد تا پس از ربع قرن سابقه در این موضوع، اهداف و برنامه‌ریزی کلان‌تری جهت پیشبرد و هویت بخشی به این جشنواره در دستور کار قرار گیرد.

ضمن تقدیر از فعالان و مسئولان و هنرمندان، فرصت را مغتنم شمرده جشن «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان» را مقارن با ایام برگزاری جشنواره تبریک و تهنیت عرض کرده و افق و آینده درخشان را برای اهالی تئاتر کودک و نوجوان و خانواده این گونه‌ی نمایش از خداوند بزرگ آرزو دارم. ـ.
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۲۹ آبان تا ۳ آذر در شهر همدان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام وزیر فرهنگ به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان