Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اطلاعیه‌های ۲۰ و ۲۶ آبان ماه ۹۷ درباره اعلام کد رشته محل‌های جدید و یا تکمیل ظرفیت در برخی از رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا ۲۹ آبان تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی و واجد شرایط انتخاب این کد رشته محل‌ها هستند و تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند به داوطلبان اجازه داده شد تا پایان امروز سه‌شنبه ۲۹ آبان ۹۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت کرده اند هم در صورت تمایل و با توجه به مندرجات اطلاعیه‌های ۲۰ و ۲۶ آبان ۹۷ می توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا ۲۹ آبان ۹۷ اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ تعداد ۲۹ هزار و ۲۸۶ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ثبت نام کرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌با توجه به استقبال گسترده مشتریان از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت و ایجاد شرایط ویژه برای سپرده گذاران و دارندگان این حساب، برگزاری این جشنواره تداوم دارد.   بر این اساس دارندگان حساب های قرض الحسنه با افزایش موجودی و یا افتتاح حساب قرض الحسنه می توانند علاوه بر جوایز این جشنواره که شامل 1001 جایزه نقدی و هر یک به ارزش 250 میلیون تومان و صدها هزار جایزه نقدی دیگر است، از شرایط ویژه ای که برای دریافت تسهیلات این گونه از حساب ها فراهم شده بهره مند شوند.   شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز به میزان 200هزار تومان و حساب های ارزی 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه کشی شرکت کنند.   بر اساس این گزارش هر سپرده گذار به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز شرکت در قرعه کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی تر، از شانس بالاتری در قرعه کشی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد