Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از ابتدای آذر، فقط مواردی از طلاق توافقی را ثبت می‌کنند که مراکز مشاوره خانواده بهزیستی، گواهی عدم انصراف از طلاق را صادر کرده باشند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ اجتماعی خانواده و جوانان حقوقی و قضایی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: حسب توافق حاصله میان دادگستری کل استان تهران و اداره کل بهزیستی در خصوص اجرای مفاد ماده 25 قانون حمایت خانواده مصوب 1391 از تاریخ 1/9/1397 بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم طلاق توافقی می‌رساند؛ از تاریخ فوق، ثبت دادخواست طلاق توافقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی؛ الزاماً با تسلیم گواهی عدم انصراف از طلاق، صادر شده از سوی مراکز مشاوره خانواده بهزیستی به دفاتر فوق الذکر میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ضرورت دارد؛ متقاضیان محترم از دو طریق غیر حضوری و حضوری به شرح ذیل در این زمینه اقدامات لازم را معمول دارند.

1- ثبت نام در سامانه مداخله در بحران طلاق (سامانه تصمیم) به نشانی اینترنتیwww.zaman.behzisti.net و دریافت اطلاعات مورد نیاز، از جمله زمان مراجعه و نشانی مرکز مشاوره خانواده مربوطه

2- مراجعه حضوری متقاضی به مراکز مشاوره خانواده اداره بهزیستی؛ بر اساس شهر، شهرستان و یا بخش محل سکونت خود مطابق با جداول اعلامی:

الف: نشانی مراکز اداره بهزیستی مربوط به شهر تهران

ردیف مرکز غربالگری بهزیستی نشانی

1 مرکز غربالگری بهزیستی شهدای انقلاب(تهران) خیابان پیروزی – چهارراه کوکاکولا – خ نبرد – بن بست سازمان آب

2 مرکز غربالگری بهزیستی شهدای افسریه(تهران) افسریه-بین خ 15 متری سوم و چهارم-خ چهل و پنجم(اسرافیلی)-پلاک 4

3 مرکز غربالگری بهزیستی آمنه(تهران) خ ولی عصر (عج) - بالاتر از میدان ونک -جنب پمپ بنزین- خ نجفی- درب شمالی شیرخوارگاه آمنه

4 مرکز غربالگری بهزیستی حر(تهران) خ جانبازان غربی(گلبرگ غربی)- میدان هلال احمر-خ گلستان-کوچه عالم نجفی درآبادی-جنب پایگاه بسیج شهید بهشتی

5 مرکز غربالگری بهزیستی شهید ذوالفقاری(تهران) چهارراه یافت آباد-بلوار یافت آباد-میدان معلم-خ تختی-پلاک 24

6 تیم غربالگری مستقر در مجتمع قضایی شهید مفتح(تهران) شهر زیبا – خ مخابرات – میدان الغدیر – پشت کانون اصلاح و تربیت- مجتمع قضایی شهید مفتح

ب : نشانی مراکز اداره بهزیستی مربوط به شهرستان های استان تهران

1 شهرستان پاکدشت بلوار شمالی شهدای قمی – روبروی آموزشگاه پردیس

2 شهرستان ورامین مجتمع ادارات – خیابان شورا – جنب اداره کار

3 شهرستان اسلامشهر انتهای باغ فیض ( امام حسین(ع) )- ابتدای شهرک امام خمینی(ره)

4 شهرستان دماوند گیلاوند – بلوار شهید بهشتی- جنب شرکت تعاونی روستایی دماوند

5 شهرستان فیروزکوه سایت اداری – جنب آتش نشانی

6 شهرستان شهریار بلوار نواب صفوی – روبروی آموزش و پرورش شهریار

7 شهرستان رباط کریم خیابان بخشداری – روبروی امام زاده عمادالدین

8 شهرستان قرچک میدان طلائیه – جنب دادگستری قرچک

9 شهرستان بهارستان جاده ساوه – شهرک الهیه – خیابان الغدیر – جنب اداره گاز

10 شهرستان قدس شهرک ابریشم – خیابان مهستان – جنب دبیرستان مفتح

11 شهرستان ملارد مارلیک –بلوار سه بانده – میدان ساعت – بلوار آرش

12 شهرستان پیشوا بلوار شیخ جنید – جنب دادگستری

13 شهرستان پردیس انتهای فاز 4 – خیابان جنت یک – ساختمان اداری ستایش – طبقه اول

14 شهرستان ری شهر ری – دولت آباد – نرسیده به فلکه سوم – خ شهید مشمول (بهمن سابق) – اورژانس اجتماعی بهزیستی

ج : نشانی مراکز اداره بهزیستی مربوط به بخش های استان تهران

1 مرکز غربالگری بهزیستی شهدای دولت آباد (بخش های آفتاب، کهریزک و فشافویه) شهر ری – دولت آباد – نرسیده به فلکه سوم – خ شهید مشمول (بهمن سابق) – اورژانس اجتماعی بهزیستی

بیشتر بخوانید:

رشد 2 درصدی ازدواج و کاهش 3 درصدی طلاق در بهار 97

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,18,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی دادگستری استان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی دادگستری استان تهران سازمان بهزیستی دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامبد دانش‌پژوه، مدیرعامل مرکز نوآوری دانش‌آموزی لنسر شریف در حوزه فناوری‌های نو در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: اولین مرکز نوآوری شریف با هدف توسعه فناوری‌های نو، اینترنت اشیا، رباتیک دانش‌آموزان را مورد آموزش و حمایت قرار می‌دهد. این مرکز در ۱۴۰۱ تاسیس شده است و به عنوان شرکت خلاق فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به ماموریت مرکز نوآوری دانش‌آموزی لنسر افزود: کشف استعدادیابی و آموزش دانش‌آموزان از سن ۷ سال تا ۱۷ سال برای ورود به فری‌لنسری یا آزاد کار انجام می‌شود. به عبازت دیگر، دانش‌آموزان پس از ورود به فری‌لنسری می‌توانند کسب و کار خودشان داشته باشد.

دانش‌پژوه با بیان اینکه مرکز نوآوری لنسر با سایر مراکز تفاوت دارد، ابراز کرد: نیاز دانش‌آموزان و روش آموزش آن‌ها با یکدیگر متمایز است؛ بنابراین یک اتاق هنر تعبیه کردیم تا دانش‌آموزان در اتاق هنر و مکانیک همراه با بازی و سرگرمی به آموزش بپردازند.

مدیرعامل مرکز نوآوری دانش‌آموزی لنسر اضافه کرد: آموزش به دانش‌آموز با آموزش به بزرگسال متفاوت است؛ دانش‌آموزی که برنامه‌نویسی یاد می‌گیرد باید به صورت کنترل‌شده بازی و سرگرمی داشته باشد. در واقع، بازی باید در خدمت آموزش باشد.

وی افزود: مهارت‌هایی که در مرکز نوآوری لنسر به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود، باعث می‌شود که آن‌ها بعد از فارغ‌التحصیلی توانایی انجام پروژه را داشته باشند.

دانش‌پژوه با بیان اینکه دانش‌آموزان در مرحله مقدماتی باید با الگوریتم‌ها آشنا شوند، اظهار کرد: فرآیند آموزش مهارت‌ها در این مرکز نوآوری سه سال طول می‌کشد.

مدیرعامل مرکز نوآوری دانش‌آموزی لنسر با بیان اینکه ۱۲۰۰ دانش‌آموز از بدو تاسیس ۶۰۰ نفر فارغ‌التحصیل شدند، تصریح کرد: از  ۶۰۰ نفر  ۸۰ نفر گواهی بین‌المللی دریافت کردند و به مرحله آزمون بین‌المللی رسیدند. با مجموعه ای خارج از ایران فعالیت می‌کنیم که دانش‌آموزان بتوانند بورسیه شوند. همچنین ۱۲ نفر مرحله کارآموزی را گذارندند.

وی افزود: مرکز نوآوری لنسر به دانش‌آموزان نخبه علاقه‌مند بورسیه تحصیلی رباتیک، برنامه‌نویسی هوش مصنوعی اهدا می‌کند.

دانش‌پژوه ادامه با اشاره به معنای لنسر، ادامه داد: لنسر به معنای نوک پیکان است یعنی دانش‌آموزانی که بتوانند خط‌شکن دشمن باشد.

مدیرعامل مرکز نوآوری لنسر ابراز کرد: دستاوردهای دانش‌آموزان باید نشان داده شود و در این خصوص ایونت‌هایی در عراق و دانشگاه شریف برگزار کردیم. همچنین مسابقه کیدمد شریف بررگترین مسابقه دانش‌آموزی که در ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما به اختلالات یادگیری دانش‌آموزان در آموزش توجه می‌کنیم و درصدد هستیم قبل از ورود به مرکز مشکلاتشان را حل کنیم؛ لذا محتوای آموزشی را با کیفیت بالا آماده کردیم. دانش‌آموزان به صورت آنلاین می‌توانند در این کلاس حضور پیدا کنند.

دانش‌پژوه ادامه داد: هزار و صد ۱۶۰ مدرسه شبانه‌روزی در کل کشور وجود دارد که از فناوری محروم هستند و با معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش این دانش‌آموزان را شناسایی کردیم و هزار و ۱۵۰ نفر را در این مرکز نوآوری تحت پوشش قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: نوع و محتوای آموزش به دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد و هزینه یک ماه حضور در این مرکز نوآوری ۱ میلیون و پانصد هزار تومان است. همچنین ۱۴ نفر به ثبت اختراع رسیدند.

دانش‌پژوه با اشاره به چشم‌انداز ۱۰ ساله خود، ابراز کرد: درصدد هستیم به یک بستر و مرکزی تبدیل شویم که از لحاظ علمی مرزشکن باشیم و محصولات های‌تک را به کشورهای جهان صادر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان