Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: خانم سرگل علیزاده، مربی و والیبالیست این شهرستان موفق به کسب مدرک مربیگری سطح دو بین المللی والیبال شد.

قرنی مصطفی پور افزود: نخستین دوره مربیگری بین المللی سطح دو بانوان با شرکت 32 نفر شرکت کننده خانم درمحل کمپ تیمهای ملی به میزبانی تهران و در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر فدراسیون والیبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور افزود: در این دوره مربیگری آخرین و جدیدترین مهارتها شامل رفتاری و مدیریتی مربیان، تئوری برنامه‌ ریزی تمرینها، بدنسازی والیبال و آشنایی با تمرینهای قدرتی و پلایومتریک ارائه شد.

وی گفت: تاکتیک ‌های پیشرفته دفاعی و هجومی، تاکتیک ‌های گرم کردن، آنالیز و چینش حرفه‌ای ترکیب تیمها، مهارتها و تکنیک ‌های پیشرفته پاس، سرویس، آبشار و دفاع، آشنایی با نحوه بازی والیبال حرفه‌ای،والیبال ساحلی (تاریخچه و مهارتهای تکنیکی) و آسیب‌ شناسی ورزشی از دیگر بخشهای این دوره مربیگری بود.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مهاباد اضافه کرد: سرگل علیزاده، دارای دکترای تربیت بدنی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در رشته مدیریت ورزش است و هم اکنون نیز به عنوان مربی والیبال امید بانوان کشور عضو کادر فنی تیم ملی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد والیبالیست مربیگری بانوان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های رئیس جدید والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون والیبال، در جمع خبرنگاران راجع به اولین برنامه خود به عنوان رئیس فدراسیون توضیح داد: همانطور که می‌دانید زمان نداریم و امروز هفته پایانی سال است و از پایان فروردین اردوی تیم ملی آغاز می‌شود. کار سختی را برای کسب سهمیه داریم اما ناامید نیستیم. رسیدن به هدف یک قسمت کار است و تمام تلاش برای رسیدن به هدف اصل کار است که باید در نظر ما باشد.

او ادامه داد: همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین شرایط را فراهم کنیم تا تیم ملی با بهترین حالت بازی‌های خود را در لیگ ملت‌ها انجام دهد. کار دشواری در پیش داریم اما غیر ممکن نیست. امیدواریم کادرفنی فعلی به همراه کادر ایرانی که انتخاب خواهد شد کمک کنند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

رئیس جدید فدراسیون والیبال افزود: سال 1402 روزهای سختی در والیبال داشتیم و جا دارد از مردم خوب خودمان تشکر کنیم که کنار ما بودند. از اعضای محترم مجمع هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم لایق این اعتماد باشم و با تیم باتجربه خود به اهدافی که مد نظر داریم برسیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین دغدغه او در زمان فعالیتش به عنوان دبیر فدراسیون چه بوده که الان تصمیم دارد آن را در جایگاه رئیس فدراسیون حل کند، تصریح کرد: اولویت ما این است که در فدراسیون والیبال ضمن موفقیت‌هایی که داشته‌ایم، یک فدراسیون حرفه‌ای ایجاد کنیم که ساختار اداری و اجرایی خوبی داشته باشد. فضای خوبی داریم تا به سمت حرفه‌ای شدن برویم.

فدراسیون ما جزو فدراسیون‌های حرفه‌ای نیست و نیمه آماتور است. اولویت ما این است که در چهار سال آینده ساختار جدید و پویایی برای فدراسیون فراهم کنیم. هیات‌های استانی، سازمان لیگ و کمیته آموزش نیز اولویت‌های ما هستند.

تقوی در پاسخ به این پرسش که اگر در انتخابی المپیک نتیجه نگیریم، سیاست شما در مورد سرمربی تیم ملی چه چیزی است؟ تصریح کرد: من اعتقاد دارم نحوه انتخاب سرمربی درست بوده است. در مورد گزینه ای که انتخاب شد نمی‌خواهم صحبت کنم چون در عرصه فنی باید کارشناسان فنی صحبت کنند. اگر من هم در آن دوران بودم، قطعا همین روش را ادامه می‌دادم. این انتخاب، نتیجه ساعت‌ها بررسی و کار کارشناسی بوده است. در مورد آینده هم  باید کمیته فنی واقعی تشکیل و نظرات گرفته شود.

همانطور که آقای اسبقیان گفت جزو قانون مدارترین مجامع بوده است. باید از همه اعضای مجمع تشکر کنم و قانون سرلوحه بود. آقای اسبقیان در صحبت‌های خود خیلی شفاف در مورد روند برگزاری مجمع توضیح داد و همین کفایت می‌کند.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات بزرگ نیز خواهد بود، توضیح داد: اعتقاد داریم که میزبانی‌های بزرگ و خوب به ایجاد انگیزه در کشور مخصوصا برای هواداران کمک می‌کند که بحث مهمی هستند. سعی می‌کنیم موانع سخت پیش رو را برداریم تا میزبانی‌های بزرگ را در ایران داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • خودکفایی ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • اولین حرف‌های رئیس جدید والیبال ایران
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: در مجمع والیبال شاهد جلوه‌هایی از احترام به قوانین بودیم/ داورزنی والیبال را مانند بچه‌اش دوست دارد
  • برگزاری دوره مربیگری بین المللی سطح ۲ جهانی تیراندازی با کمان