Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:48:28 GMT

موجودی کالا در انبارهای خوزستان باید به صفر برسد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۵۰۴

موجودی کالا در انبارهای خوزستان باید به صفر برسد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه نباید کالاها را در انبارها نگهداری کرد، گفت: در صورتی که کالاها در انبار نگهداری شوند، بازار تشنه می‌ماند و گرانفروشی رخ می‌دهد و آن زمان است که باید کار نظارت در استان خوزستان را نیز چند برابر کنیم.

امید بن‌عباس در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم افزایش توزیع کالا در استان خوزستان اظهار کرد: شبکه توزیع کالا تعریف شده است و باید بر اساس این شبکه، کالای مورد نیاز مردم در استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید کالاها را در انبارها نگهداری کرد، افزود: در صورتی که کالاها در انبار نگهداری شوند، بازار تشنه می‌ماند و گرانفروشی رخ می‌دهد و آن زمان است که باید کار نظارت در استان را نیز چند برابر کنیم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید در کمیته تامین و توزیع کالای استان خوزستان، موجودی انبارها را به صفر برسانیم و مجددا کالاهای مورد نیاز را تامین کنیم. در این زمینه باید سرعت توزیع را افزایش دهیم تا بتوانیم شرایط را در خوزستان بهبهود ببخشیم.

بن‌عباس با اشاره به واردات گوشت و مرغ از استان‌های دیگر به خوزستان ادامه داد: با توجه به این که دامپزشکی خوزستان اعلام کرده تولید استان در زمینه گوشت قرمز و مرغ کاهش داشته، جهاد کشاورزی باید دلایل کاهش تولیدات خوزستان را اعلام کند .

وی عنوان کرد: تامین مرغ و گوشت استان خوزستان باید با سرعت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد. کمیته تامین و توزیع کالای استان موظف است حداقل به اندازه آمار سال گذشته گوشت و مرغ مورد نیاز را تامین کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار تورم منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی دو ماه اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج،قند، شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله چاله، چهارشنبه _ هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج، قند و شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان افزود: در دو ماهه اخیر بیش از ۴۵۰ تن برنج هندی تنظیم بازار ،۸۳ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۰۰۰ تن شکر مختص به صنایع ،۴۱۷ تن قند و شکر بسته بندی خانوار ،۲۵۰ تن شکر مختص قنادان کرمانشاه ،۲۵۰ تن شکر مختص به نام برنجی‌پزان و ۱۵۰ تن شکر اصناف و قنادان ویژه شهرستان‌های استان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشندگان معتمد سازمان در سراسر استان توزیع اقلام اساسی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به تداوم توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی افزود: در ایام پایانی سال توزیع اقلام ذکر شده سهم به‌سزایی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار به همراه داشت.

کد خبر 739706

دیگر خبرها

  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • استقبال مردم کردستان از مرحله دوم طرح فجرانه
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود