Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر صفرپور، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی آینده‌سازان با زندگینامه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج فرهنگ شهادت برپا شده است.
وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، 36 هزار دانش‌آموز و پنج هزار معلم بسیجی جان خود را تقدیم اسلام، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی کردند که آشنایی دانش‌آموزان با زندگینامه این شهیدان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفرپور گفت: بخشی از این نمایشگاه‌ها به نوشته‌های دانش‌آموزان با موضوع شهدا، حماسه‌های دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا اختصاص دارد.
این مسئول بیان کرد: همچنین بخش دیگری از این نمایشگاه به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، عکس و دلنوشته‌هایی از طرح شهید محله، دیدار با خانواده معظم شهدا، شهیدپژوهی، حضور دانش‌آموزان در سفر معنوی راهیان‌نور و یادمان شهدا در مدارس شاهد مربوط می‌شود.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: در این نمایشگاه تصاویری از یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و معلم که در نواحی و مناطق آموزش و پرورش البرز برگزار شده نیز به نمایش درآمده است.
یادآور می‌شود که این نمایشگاه‌ها به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فرهنگی نمایشگاه مدارس شاهد شهادت دانش آموز بسیجی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان