Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@11:57:30 GMT

مقتدی صدر به هادی العامری هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۵۷۴

مقتدی صدر به هادی العامری هشدار داد

رهبر جریان صدر عراق در پیامی به رئیس ائتلاف "الفتح" این کشور نسبت به اقدامات و فساد برخی از اعضای این ائتلاف هشدار داد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی خطاب به هادی العامری، رئیس ائتلاف "الفتح" این کشور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: زد و بندهای بزرگی بین برخی از اعضای الفتح و برخی از اعضای سنی ائتلاف "البناء" جهت خرید وزارتخانه‌ها با پرداخت مبالغ هنگفت و حمایت‌های خارجی بی‌نظیر مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برادر عزیز؛ ما به توافق رسیدیم که عراق به شیوه‌ای صحیح و جدید اداره شود تا استقلال و حاکمیت آن حفظ شود و عهد کردیم که در کنار هم و به عشق عراق و ملت به این راه ادامه دهیم.

صدر تاکید کرد: پس یا بر اساس توافقی که داشتیم، در کنار هم به راهمان ادامه دهیم یا اینکه هر کدام در برابر چشم ملت، به هر شیوه‌ای که دوست داریم به جمع آوری غنایم خود بپردازیم یا اینکه در راستای اصلاح آنچه برخی از اعضای ائتلاف انجام می‌دهند، تلاش کنی. همانطور که به خاطر دارم تو درباره موضوع وطن با کسی تعارف نداری.

رهبر جریان صدر ادامه داد: ما توافق کردیم که عراق، فراکسیون بزرگتر باشد مضاف بر اینکه من با شما ائتلاف کردم و با فاسدان و گروه‌های مسلح ائتلاف نکردم و معتقدیم که شما نیز بر این عهد باقی مانده‌ای.

مقتدی صدر در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت و بسیج مردمی (حشد) باید در راستای نجات عراق و ملت "ید واحده" باشند.

در مقابل هادی العامری نیز به این پیام و هشدار مقتدی صدر واکنش نشان داد.

وی در بیانیه‌ای اظهار کرد: پیام شما را از طریق رسانه‌ها دریافت کردم و از نگرانی و توجه‌تان قدردانی می‌کنم و از شما می‌خواهم اطلاعاتی را که در دست دارید برای ما ارسال کنید تا به طور جدی به این مساله رسیدگی کنیم.

العامری تصریح کرد: به شما اطمینان می‌دهم برای کسی که دادن جان خود، فرزندان، برادران و دوستانش را در راه وطن ارزان می‌شمرد به هیچ وجه امکان ندارد در رابطه با وطن با شخصی تعارف کرده و در مقابل فساد علیه کشور سکوت ‌کند.

رئیس ائتلاف الفتح در ادامه گفت: ما عهد بستیم که عراق بزرگ‌ترین نگرانی ما و هدف‌مان نیز خدمت به کشور به دور از فرقه‌گرایی و سهم خواهی باشد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جنایات وحشیانه خود در غزه ادامه می‌دهد و به دنبال پایان دادن کامل مظاهر زندگی در غزه است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق بیان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر دیدگان جامعه جهانی به کشتار ساکنان غزه ادامه می دهد.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی در غزه افزود: حمله به مرکز درمانی ناصر و کشته و ناپدید شدن صدها نفر از ساکنان غزه در آن یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن محکوم کردن کشتار دسته‌جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از ماشین جنگی رژیم صهیونیستی که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطع‌نامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

کد خبر 6086538

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • جان سنگلج در خطر است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید